کد خبر : 1387090 | 24 دی 1395 ساعت 15:13 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز سوغاتی بادران از یزد

بادرانی ها در دیدار خارج از خانه برابر فولاد یزد برتری خود را با تساوی عوض کردند.

یک امتیاز سوغاتی بادران از یزد

به گزارش "ورزش سه"، بادران تهران بعد از تغییرات در کادرفنی این تیم در هفته دوم نیم فصل برابر تیم فولاد یزد قرار گرفت. شاگردان ربیعی در این بازی خارج از خانه خیلی زود با گل بازیکن لیگ برتری خود، کریم اسلامی از حریف قعر نشین پیش افتادند تا پس از کسب پیروزی بزرگ برابر سپید رود رشت در هفته اول، در آستانه کسب یک برد بزرگ خارج از خانه قرار بگیرند.


برتری بازیکنان بادران اما خیلی ادامه پیدا نکرد و وحید ارمی بازیکن فولاد یزد در دقایق پایانی نیمه اول، گل مساوی را وارد دروازه بادران کرد تا نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.


در نیمه دوم بادران برای کسب هر سه امتیاز بازی وارد زمین شد اما نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند و فولاد یزد نیز که در رتبه شانزدهم جدول حضور داشت نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند تا این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.


به این ترتیب بادران 28 امتیازی شد تا در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد و فاصله این تیم تا صدر جدول به 8 امتیاز افزایش یابد. از سوی دیگر فولاد یزد که با 14 امتیاز در رده شانزدهم حضور داشت، 15 امتیازی شد و همچنان در حوالی قعر جدول حضور دارد.

دیدگاه‌ها