کد خبر : 1387126 | 24 دی 1395 ساعت 17:30 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: مسی تمرین خاصی روی ضربات آزاد ندارد

لیونل مسی در سه بازی اخیر بارسلونا سه گل زیبا روی ضربات کاشته به ثمر رسانده و همگی آنها نیز نجات بخش بارسلونا بوده اند.

انریکه: مسی تمرین خاصی روی ضربات آزاد ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از پیروزی بر بیلبائو و صعود به یک چهارم نهایی کوپا دل ری، فردا در هفته 18 لالیگا میزبان لاس پالماس است. آبی اناری ها قصد دارند اولین برد خانگی لالیگایی خود در سال جدید را کسب کنند.

 

 

1161520

 

 

انریکه در مورد این بازی گفت:« مقابل یکی از تیم هایی بازی داریم که سبک بازی مشابه ما را دارد. تیمی که به حفظ توپ علاقمند است و گرفتن توپ از بازیکنان این تیم دشوار است. به عنوان یک هوادار فوتبال، تماشای بازی های این تیم لذتبخش است ولی به عنوان یک رقیب کاملا برعکس.

هدف ما فردا کسب هر سه امتیاز بازی است تا به رئال مادرید که یک روز دیرتر از ما بازی دارد فشار وارد کنیم. »

 

100 گله شدن سوارز:« در ابتدای فصل می گفتند او اضافه وزن دارد ولی حالا می بینید که پس از تنها 120 بازی، موفق به زدن 100 گل برای ما شده است. این یک آمار فوق العاده است. این ثابت می کند که ما بیهوده روی این بازیکن سرمایه گذاری نکرده ایم.»

 

برخورد به سوسیداد در یک چهارم کوپا دل ری:« همه می دانند که در چند سال اخیر موفق نشده ایم در زمین سوسیداد پیروز شویم. من هم به عنوان مربی بارسا در این امر ناکام مانده ام ولی اعتقاد دارم که به زودی این طلسم شکسته خواهد شد. سوسیداد تیم بسیار خوبی است و دو بازی سخت برابر این تیم خواهیم داشت.»

 

مسی و شکستن رکورد گل زده برای بارسا روی ضربات کاشته(26 گل):« فکر کردن به اینکه مسی در هر تمرین، روی ضربات کاشته تمرین خاصی انجام می دهد مسخره است. واضح است که در هر جلسه روی این ضربات کار می کنیم ولی هر بازیکن به سبک خودش این ضربات را می زند.

مسی هم به انواع مختلفی ضربه آزاد می زند. او رکورد رونالد کومان که در زمان خودش بهترین ضربات کاشته دنیا را می زد شکسته و معتقدم این رکورد را ترقی هم خواهد داد.»

 

تمدید قرارداد مسی:« در این زمینه باید با آرامش پیش رفت. مسی و مدیران باشگاه در این مورد مذاکره خواهند کرد.»

 

خرید در بازار زمستانی:« درست است که هنوز فعالیتی نداشته ایم ولی به این معنا نیست که از جذب بازیکن منصرف شده ایم. اصلا چرا باید منصرف شویم؟»

 

اختلاف بین مدیریت باشگاه و بازیکنان:« چنین چیزی صحت ندارد. مدیران و بازیکنان می توانند در مورد مسائل مختلف دیدگاه خاص خود را داشته باشند ولی اختلافی بین شان وجود ندارد. همه دوست دارند بارسلونا پیشرفت کرده و افتخارات بیشتری کسب کند.»

دیدگاه‌ها