کد خبر : 1387130 | 24 دی 1395 ساعت 16:47 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

چمن یادگار همه را ناامید کرد (عکس)

چمن جدید ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در شرایطی امروز رونمایی شد که هنوز نقص‌های زیادی در آن دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، عملیات ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز از اواخر اردیبهشت‌ماه سال 95 آغاز شد و قرار بود با انجام زیرسازی مناسب چمن جدید این ورزشگاه 3 ماهه افتتاح شود. به هر ترتیب هیچ‌کدام از وعده‌های مسئولان ورزشی استان آذربایجان محقق نشد و رونمایی از چمن جدید حدود 9 ماه به طول انجامید. در این مسیر مسئولان مربوطه با مشکلات زیادی از جمله ممانعت با استفاده از چمن وارداتی مواجه شدند.

به هر حال امروز با بازی ماشین سازی و فولاد چمن جدید ورزشگاه یادگار افتتاح شد و نخستین مسابقه روی این چمن برگزار شد اما مساله‌ای که وجود دارد چمن جدید همچنان شرایط مناسبی ندارد که این مساله باعث ناامیدی بسیاری شده است.

چمن یادگار که داخل تهیه و روی سطح زمین گسترده شده، در قسمت‌های زیادی روبه زردی می‌زند و بخش‌هایی از چمن نیز کنده شده که نشان می‌دهد هنوز شرایط مناسبی بر ورزشگاه یادگار حاکم نیست.

این در حالی است که مسئولان ورزشگاه از شرایط چمن رضایت دارند و در گفته‌های خود به شرایط مناسب آن تاکید می‌کنند. باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این ورزشگاه رخ می‌دهد و آیا چمن جدید یادگار به شرایط مطلوبی که مسئولان وعده‌اش را داده بودند، می‌رسد یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها