کد خبر : 1387200 | 24 دی 1395 ساعت 18:56 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: لستر همیشه مرا تحت تاثیر قرار داده است

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد شرایط تیمش و انتخاب به عنوان برترین سرمربی ماه لیگ برتر صحبت کرد.

کونته: لستر همیشه مرا تحت تاثیر قرار داده است

به گزارش "ورزش سه"، برای سومین ماه متوالی، کونته لقب بهترین سرمربی لیگ برتر را از آن خود کرد تا از این حیث در تاریخ جزیره رکوردار شود.

 

انتخاب به عنوان بهترین سرمربی: "این اتفاق افتخار بزرگی برای من به شمار می آید و علاقمندم از همه ارکان باشگاه تشکر کنم. فضای فوتبال در لیگ جزیره فوق العاده بود و من از تعطیلات سال جدید بسیار لذت بردم. امیدوارم در فصول آینده نیز فضا همینگونه باشد. ماه دسامبر ماه دشواری بود زیرا ما 6 بازی متوالی انجام دادیم که در رقابت ها نیز پیروز شدیم".

 

 

1172960

 

 

رویارویی با لسترسیتنی: "بازی بزرگی در انتظار ما است. از نظر من مستحق شکست در مقابل تاتنهام نبودیم و بازی شرایطی مساوی داشت. حالا یک بازی سخت دیگر برابر لستر داریم که شروع دوباره ای در لیگ برتر خواهد بود. لسترسیتی قهرمان فصل گذشته است و بازیکنان بزرگ و با کیفیتی در این تیم بازی می کنند. ما می خواهیم فصل را دوباره با پیروزی آغاز کنیم و در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که همیشه مرا تحت تاثیر قرار داده است.  در لیگی بازی می کنیم که بازی ها بسیار دشوار است و هر دیدار می تواند با پیروزی یا شکست برای ما پایان پذیرد".

 

شرایط جان تری: "عملکرد او در داخل زمین و رختکن تیم ستودنی است. او نشان داد بازیکنان بزرگی است و در فصل اول حضور من در چلسی کمک فراوانی به من کرد. پس باز هم تاکید می کنم که تری بازیکن چلسی است و هر زمان من احساس کنم که او شایسته بازی کردن است، تری را در ترکیب اصلی تیم قرار خواهم داد".

دیدگاه‌ها