کد خبر : 1387277 | 25 دی 1395 ساعت 08:54 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارِ کشتی فرنگی با نبود یکی دو نفر روی زمین نمی‌ماند

نوروزی: نمی‌توانم در اردوی تیم ملی شرکت کنم

دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت که در حال حاضر نمی‌تواند در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حاضر شود.

نوروزی: نمی‌توانم در اردوی تیم ملی شرکت کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امید نوروزی، در خصوص حضورش در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: بعد از المپیک 2016، مدتی استراحت کردم و با توجه به اتفاقاتی که در المپیک رخ داد چندان میلی به کشتی گرفتن نداشتم.

 

وی افزود: با این حال بارها اعلام کردم که قصد کنار گذاشتن کشتی را ندارم و می‌خواهم چند وقتی استراحت و پس از آن خودم را برای المپیک 2020 آماده کنم.

 

دارنده مدال طلای المپیک و جهان با اشاره به دعوتش به اردوها خاطرنشان کرد: از کادرفنی و علی اشکانی تشکر می‌کنم که من را دعوت کردند اما در شرایط کنونی نمی‌توانم در خدمت تیم ملی باشم و امیدوارم تیم ملی در مسابقات جام جهانی مانند همیشه موفق عمل کند.

 

نوروزی عنوان کرد: این روزها درگیر حضور در مقطع دکترا هستم تا بتوانم در کنار ورزش به صورت علمی نیز باری از روی دوش کشتی و ورزش کشور بردارم. تیم ملی ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند با نیروهای توانمند در وزن 66 کیلو خلاها را جبران کند.

 

وی خاطرنشان کرد: بارِ کشتی فرنگی با نبود یک یا دو نفر روی زمین نخواهد ماند و روزهای طلایی آن با تدبیر باز هم تکرار خواهد شد. من به عنوان کشتی‌گیر سرباز وطن هستم و هر زمان که نیاز باشد با شکست تمامی رقبا بار دیگر دوبنده وزن 66 کیلو را صاحب خواهم شد تا بتوانم برای ایران افتخار آفرین باشم.

 

دیدگاه‌ها