کد خبر : 1387335 | 25 دی 1395 ساعت 11:17 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: ترسی از دیدار مقابل یونایتد ندارم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد، تاکید کرد که قرمزها دلیلی برای ترسیدن ندارند.

کلوپ: ترسی از دیدار مقابل یونایتد ندارم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو در 15 دیدار اخیرشان شکست نخوردند و در 9 بازی اخیر به پیروزی رسیدند؛ در حالی که لیورپولی ها علی رغم اینکه در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارند اما در چند دیدار اخیر به مشکل خوردند و دو تساوی مقابل ساندرلند و پلی موث (در جام حذفی) داشتند و برابر ساوتهمپتون (در جام اتحادیه) بازی را واگذار کردند.

 

اما کلوپ برای چالشی که تیمش پیش رو دارد، هیجان زده است و تاکید کرد دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" دلیلی برای ترس وجود ندارد. از چه چیزی باید بترسم؟ در حال حاضر، هرچیزی ممکن است. ممکن است منچستریونایتد در دیدار فردا در بهترین سطحش نباشد؛ هنوز کسی نمی داند.

 

 

1173189

 

 

من از این چیزها نمی ترسم. به اندازه کافی در فوتبال بودم که بدانم چنین اتفاقاتی رخ می دهد. در حال حاضر، من 100 درصد مثبت فکر می کنم. واقعا منتظر این دیدار هستم.

 

من در زندگی ام شکست های زیادی داشتم؛ به ویژه به عنوان یک بازیکن؛ به عنوان مربی هم همینطور. به همین دلیل می دانم که شکست خوردن یک مشکل نیست. مشکل واکنشی است که به شکست نشان می دهید.

 

ما چهار روز فرصت داریم تا به یک بازی بد (مقابل ساوتهمپتون) در یک دیدار مهم واکنش نشان بدهیم. این را خیلی دوست دارم.

 

این چیزی است که فوتبال باید باشد. می توانید بلافاصله واکنش نشان بدهید. باید به این فکر کنیم؛ نه اینکه چه اتفاقی می افتد اگر نتوانیم این کار را بکنیم."

دیدگاه‌ها