کد خبر : 1387425 | 25 دی 1395 ساعت 15:23 | 47.6K بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون والیبال دیگر طاقت نیاورد؛

محرومیت کاپیتان معروف تا اطلاع ثانوی

پنجمین تنش شدید سعید معروف کاپیتان پیکان و تیم ملی والیبال دیگر مماشات فدراسیون والیبال را همراه نداشت و تا تشکیل کمیته انضباطی او از حضور در لیگ محروم شد.

محرومیت کاپیتان معروف تا اطلاع ثانوی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی هفته هفدهم لیگ والیبال که چهارشنبه هفته گذشته انجام شد یک چالش بزرگ داشت که به محرومیت سعید معروف، کاپیتان پیکان و تیم ملی والیبال منجر شد. اعتراضات او در بازی مقابل شهرداری تبریز مثل سایر دیدارها دیده می شد اما با این تفاوت که تنش های معروف در بازی تمام نشد و پس از سوت پایان هم ادامه داشت. وقتی تمام بازیکنان در حال سرد کردن و یا استراحت بعد از بازی بودند معروف به سمت میز منشی رفت و به اعتراضات خود ادامه داد تا جایی که ناظر از او خواهش کرد تا هر چه زودتر به اعتراضات خود پایان دهد. این پا در میانی به تنش بین معروف و ناظر بازی منجر شد که با توهینی با صدای بلند از سمت معروف این تنش به پایان رسید.


مسولان تیم پیکان بارها از ناظر و داور بازی دلجویی کردند اما گزارش حسین پورکاشیان به عنوان ناظر کار دست معروف داد و کاپیتان پیکان تا اطلاع ثانوی به دلیل توهین و بی احترامی در دیدار مقابل شهرداری تبریز محروم شد.


درگیری با بازیکنان شهرداری ارومیه و تماشاگران این شهر در تهران، درگیری با علی حسینی در دیدار مقابل پارسه، تنش شدید با فرهاد شاهمیری داور بازی مقابل بانک سرمایه که به قهر داور بازی منجر شد و درگیری با بازیکنان و سرمربی تیم والیبال سایپا از دیگر اتفاقاتی بود که سعید معروف در لیگ جاری پشت سر گذاشته بود و هیچ عکس العملی از سوی فدراسیون نشان داده نشد اما اتفاق مقابل شهرداری تبریز فدراسیون را مجبور کرد تا مماشات را کنار بگذارد و واکنش نشان دهد.


محرومیت تا اطلاع ثانوی حکم موقت فدراسیون والیبال بوده است که تا روز دوشنبه کمیته انضباطی برگزار و قطعی اعلام شود. لیگ جاری هفته های عجیبی برای کاپیتان پیکان به همراه داشته است که اتفاق هرگونه تنشی در بازی های این تیم توسط او می رفت اما تعجب والیبالی ها از این بود که چرا فدراسیون والیبال به این اتفاقات عکس العملی نشان نمی دهد. آنقدر این حواشی ادامه پیدا کرد تا آن الفاظ در خانه والیبال توسط کاپیتان تیم ملی بر زبان آمد و فدراسیون مجبور به محرومیت شد.


سعید معروف با نمایش فوق العاده که در تیم ملی، لیگ ایران و لیگ اروپا داشته است تبدیل به نماد والیبال ایران شده و هواداران میلیونی او در شبکه های مجازی معروف را در جمع 3 ورزشکار محبوب ایران قرار داده است. مدیریت فدراسیون بر بازیکنان می تواند هم برای تیم ملی موثر باشد و هم با جلوگیری از این اتفاقات از همان هفته های ابتدایی می توانست کار را به اینجا نکشاند. تکنیک معروف را کمترین بازیکنی در جهان دارد اما حالا در لیگ ایران به دلایلی که یکی از آنها مدارای فدراسیون والیبال و تبعیض است با تنش های ریز و درشتی سر و کله می زند.

دیدگاه‌ها