کد خبر : 1387429 | 25 دی 1395 ساعت 16:18 | 123.7K بازدید | 1 دیدگاه

اختلاف مالی، استقلالی شدن کاپیتان را پیچیده کرد

رضایت‌نامه آندو صادر نشد!

جلسه آندرانیک تیموریان با مسئولان ماشین سازی بی‌نتیجه به اتمام رسید تا ماجرای حضور این بازیکن در استقلال وارد فاز تازه‌ای شود.

رضایت‌نامه آندو صادر نشد!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه خیلی‌ها بر این باور بودند که آندرانیک تیموریان امروز رضایت‌نامه‌اش از ماشین‌سازی را برای حضور در استقلال دریافت می‌کند اما جلسه او با مسئولان باشگاه تبریزی بی‌نتیجه به پایان رسید. 


از حدود یک هفته پیش که بحث حضور آندو در استقلال مطرح شد، به صورت روزانه درها به روی این بازیکن گشوده شد تا مسیر بازگشتش به استقلال هموار شود اما حالا شرایطی پیش آمده که ماجرا را پیچیده کرده است. در این راستا امروز آندرانیک تیموریان به باشگاه ماشین سازی رفت و از ساعت 12:30 جلسه‌ای را با مدیران این باشگاه برگزار کرد. در این جلسه که حدود 4 ساعت با حضور مدیران باشگاه، آندو و سرژیک تیموریان به طول انجامید دو طرف صحبت‌های متعددی را انجام دادند و راهکارهای زیادی را برای صدور رضایت‌نامه بررسی کردند اما در نهایت نتیجه‌ای حاصل نشد.


ماجرا از این قرار است که تیموریان از قرارداد یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی‌اش حدود ۴۲۰ میلیون تومان دریافت کرده؛ در صحبت‌های قبلی او قبول کرده بود که بقیه قراردادش را به ماشین سازی ببخشد و رضایت‌نامه‌اش را بگیرد اما حالا صحبت تیموریان و برادرش تغییر کرده است. در جلسه امروز آندو اعلام کرد چون او تا نیم‌فصل برای ماشین سازی بازی کرده، باید حداقل نیمی از مبلغ قراردادش را دریافت کند اما این موضوع با مخالفت ماشین‌سازان روبه رو شده است.


بر این اساس جلسه امروز بی‌نتیجه به پایان رسید و قرار بر این شد فردا جلسه دیگری در این راستا برگزار شود. اگرچه ممکن است در جلسه فردا رضایت‌نامه تیموریان برای حضور در استقلال صادر شود اما او اگر تا امشب نتواند از ماشین سازی جدا شود، شاید ماجرای حضورش در استقلال پیچیده شود.


به هرحال باید منتظر و دید در ساعات آینده چه اتفاقاتی پیرامون کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها