کد خبر : 1387477 | 25 دی 1395 ساعت 18:30 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با TV3

بارتومئو: قرارداد مسی باید هرچه زودتر تمدید شود

رئیس باشگاه بارسلونا از آغاز گفتگوها با پدر مسی برای تمدید قرارداد این بازیکن خبر داد.

بارتومئو: قرارداد مسی باید هرچه زودتر تمدید شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از صحبت های دو روز پیش مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا مبنی بر در نظر گرفتن همه جوانب برای تمدید قرارداد مسی، تردیدهایی در مورد موضع بارسلونا برای تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی پیش آمده بود؛ اما رئیس باشگاه بارسلونا به این ابهامات پاسخ گفت.

 

 

1154592

 

 

بارتومئو در مصاحبه با TV3 در مورد تمدید قرارداد مسی گفت:« با خانواده مسی صحبت های خوبی انجام داده ام. هم ما قصد تمدید با مسی را داریم و هم خودش می خواهد در بارسا بماند.

نمی توانم در مورد جزئیات حرف بزنم ولی خودم شخصا مذاکرات ابتدایی را شروع کرده ام. مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و هدف ما تمدید هر چه زودتر قرارداد اوست. برای بارسلونا تمدید قرارداد مسی بسیار مهم است و هر زمان که توافقات نهایی حاصل شود، این مهم نیز به انجام خواهد رسید.»

 

اخراج مدیر ارتباطات باشگاه بارسلونا به خاطر اظهارنظر در مورد مسی:« گراتاکوس البته به کار خود در لاماسیا ادامه خواهد داد و آنجا پست مهمی دارد. گفته های او ارتباطی با مواضع باشگاه در مورد مسی نداشت. مسی در همه بازی ها نشان داده است که بهترین بازیکن دنیا و حتی تاریخ فوتبال است.»

 

پیکه:« اعتراضات پیکه به داوری قابل درک بود ولی موضع باشگاه، حمایت از داوران برای بهبود وضعیت داوری است.»

 

تمدید قرارداد لوئیس انریکه:« تا ماه آوریل با او مذاکره نخواهیم کرد. او از ما برای فکر کردن فرصت خواسته و به وی زمان داده ایم. روبرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه این قضیه را در دست پیگیری دارد. ما دوست داریم او به کار خود در باشگاه ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها