کد خبر : 1387538 | 26 دی 1395 ساعت 00:53 | 227.5K بازدید | 20 دیدگاه

اولین خرید منصوریان از آسیای میانه؛

رسمی؛ چپاروف به استقلال پیوست

هافبک تیم ملی ازبکستان با امضای قراردادی اولین خرید منصوریان در نیم فصل شد.

رسمی؛ چپاروف به استقلال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، سرور چپاروف هافبک تیم ملی ازبکستان و پیشین لوکوموتیو تاشکند با امضای قراردادی به استقلال پیوست. این هافبک 33 ساله ازبک که بامداد شنبه وارد تهران شد، بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در ساعات پایانی شنبه با مدیران استقلال پای میز مذاکره نشست تا اندک اختلافات باقی مانده برای امضای قرارداد با آبی ها برطرف شود.

 


با جذب چپاروف، استقلال اولین خرید زمستانی خود را انجام داد اما با توجه به پر بودن لیست 18 نفره استقلال، آبی ها باید برای ثبت قرارداد با این بازیکن یک بازیکن را از لیست خارج کنند.

 

چپاروف با امضای قراردادی به ارزش ۵۰۰  هزار دلار  برای یک سال و نیم حضور در جمع استقلالی ها به توافق رسید تا تبدیل به یکی از میلیاردرهای جدید لیگ برتر شود.

 

این هافبک ازبکستانی اولین خرید زمستانی استقلال است. بعد از آنکه آبی ها نتوانستند مبعلی که در زدن ضربات ایستگاهی تخصص دارد را جذب کنند، به سراغ ورژن خارجی او رفتند تا به این ترتیب رهبر ارکستر استقلال در میانه میدان، بازیکنی از آسیای میانه باشد.


چپاروف با کسب دو عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در کنار حضور همیشگی در تیم ملی ازبکستان، بازیکنی با کیفیت و با کارنامه است که مطمئنا با دیگر بازیکنان خارجی استقلال در سال های اخیر که برای پر کردن خلا میانه میدان به این تیم اضافه شدند، متفاوت خواهد بود. همچنین آشنایی او با فوتبال ایران و نزدیک بودن سبک فوتبال فیزیکی او با بسیاری از فوتبالیست های ایرانی، اتفاقی است که به تطبیق پذیری او کمک شایانی خواهد کرد.


پیش از این بازیکنانی مانند فوزیل موسی اف و لوبانوف از ازبکستان در فوتبال ایران حاضر شدند که در مجموع کارنامه بسیار بهتری از دیگر بازیکنان خارجی فوتبال ایران داشتند و حالا منصوریان و هواداران استقلال امیدوارند با تکرار درخشش این بازیکن در لیگ ایران، استقلال در میانه میدان به ثبات دست پیدا کند و این هافبک ازبک، گره گشای کار استقلالی ها باشد.

دیدگاه‌ها