کد خبر : 1387568 | 26 دی 1395 ساعت 09:49 | 50.7K بازدید | 11 دیدگاه

مدیر اقتصادی تغییر رویه خواهد داد؟

چرخش افتخاری و قراردادی بیش از دو میلیارد

مدیرعامل استقلال که از ابتدای فصل نسبت به قراردادهای سنگین بازیکنان این تیم انتقاداتی را مطرح می کرد قراردادی میلیاردی را به امضا رسانده است.

چرخش افتخاری و قراردادی بیش از دو میلیارد

به گزارش "ورزش سه"، چپاروف هافبک ازبکستانی با قراردادی به ارزش 500 هزار دلار برای یک فصل و نیم به استقلال پیوست. قراردادی که برای نیم فصل اول 150 هزار دلار ارزش دارد و در سال دوم ارزشی معادل 350 هزار دلار پیدا خواهد کرد. به این رقم باید بندهای قرارداد این بازیکن را نیز اضافه کرد که شامل گلزنی و پاس گل خواهد شد و بر رقم قرارداد او خواهد افزود. همچنین هزینه هایی مانند اجاره منزل در تهران، تهیه بلیط سفرهای این بازیکن به ازبکستان، حمل و نقل در داخل ایران از جمله هزینه هایی است که رقم قرارداد این بازیکن را از دو میلیارد نیز بالاتر خواهد برد.


نکته جالب توجه اما عقد قراردادی با این رقم توسط رضا افتخاری است. مدیرعامل جدید آبی ها که اولین پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر می گذارد و اگر انتقال حق دوست و پادوانی را لحاظ نکنیم، چپاروف اولین بازیکنی است که از ابتدا تا انتهای انتقال او به استقلال زیر نظر افتخاری انجام شده است. افتخاری از اولین روز حضور در استقلال تا به امروز نسبت به قراردادهای بازیکنان استقلال انتقاد کرده و بارها درباره کاهش رقم قرارداد بازیکنان صحبت کرده اما حالا با شروع فصل نقل و انتقالات، خود او نیز قراردادی با این رقم امضا کرده است. قراردادی که با شعارهای او در ابتدای فصل فاصله زیادی دارد و البته با توجه به نام و رسم این بازیکن در قاره کهن، قطعا قراردادی با ارزش خواهد بود.


استقلال به عنوان نماینده ایران در آسیا به بازیکنانی از این دست برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی نیاز دارد و در روزگاری که تیم های قطری و اماراتی بازیکنان چند ده میلیون یورویی جذب می کنند، این رقم بسیار ناچیز است. با این وجود باید دید که آیا همچنان افتخاری در ادامه دوران حضور خود در استقلال دست به امضای چنین قراردادهایی خواهد زد یا ترجیح می دهد که به شعارهای ابتدای فصل خود بازگردد.

دیدگاه‌ها