کد خبر : 1387593 | 26 دی 1395 ساعت 10:12 | 42.4K بازدید | 12 دیدگاه

کی‌روش به همه چیز حرفه‌ای نگاه می‌کند

ایرانپوریان: پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد

مدافع ملی پوش تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش باید بدون غرور با روند کنونی ادامه دهد تا به موفقیت برسد.

ایرانپوریان: پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیم تراکتورسازی، دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال، شانس قهرمانی با تراکتور و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


باید بدون غرور ادامه دهیم


تیم تراکتورسازی شرایط خوبی دارد؛ همه ما خوب می دانیم که چه شرایط حساسی داریم. در این شرایط برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم و باید بدون غرور و با احساس مسئولیت بالا این روند را ادامه دهیم. روزهای سختی در انتظارمان است و باید هرطور شده به روزهای خوب بیندیشیم.


آماده شدن یادگار خبر خوبی است


از آماده شدن ورزشگاه یادگار امام تبریز بسیار خوشحالم؛ البته برخی مسائل همچنان وجود دارد اما به زودی مشکلات مرتفع می شود. مهم ترین مساله این است که هواداران خوب تراکتورسازی می توانند به یادگار بیایند و این موضوع خوشحال کننده است. امیدوارم هواداران تا پایان فصل حمایت مان کنند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.


خداکند هواداران بخشیده شوند


بسیار ناراحتم که بازی با نفت آبادان بدون هوادار برگزارمی شود. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال کاری کنند که هواداران به ورزشگاه بیایند و از تماشای اولین بازی در یادگار لذت ببرند. هواداران تراکتورسازی فوق العاده هستند و همیشه نسبت به ما لطف دارند. 


پرسپولیس هم امتیاز از دست می دهد


ما بازی به بازی جلو می رویم و کار خودمان را انجام می دهیم. بی تردید به شرایط حریفان کاری نداریم اما شک نکنید پرسپولیس هم بالاخره امتیاز از دست می دهد و ما باید از فرصت به دست آمده استفاده کنیم. به هر حال باید روند خوبمان را ادامه دهیم تا بتوانیم در پایان فصل به هواداران هدیه ای خوب بدهیم.


کی‌روش به همه چیز حرفه‌ای می‌نگرد


خوشحالم که توانستم نظر مساعد کی روش را جلب کنم؛ آرزوی من مثل هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و واقعا از کار کردن زیر نظر کی روش لذت بردم. کی روش حرفه ای به همه مسائل نگاه می کند و شک ندارم فوتبال ایران با کی روش روزهای خوبی را سپری خواهد کرد. امیدوارم در اردوهای آینده نیز دعوت شوم و بتوانم زیر نظر کی روش کارم را دنبال کنم.


آرزوی موفقیت برای رفیعی


سروش رفیعی بازیکن بزرگی است که در تراکتورسازی نیز زحمت خودش را کشید. امیدوارم در هرجایی که هست، موفق باشد. سروش از نظر اخلاقی نیز بسیار خوب است و فقط می توانم برایش آرزوی موفقیت در همه مراحل زندگی داشته باشم.

دیدگاه‌ها