کد خبر : 1387595 | 26 دی 1395 ساعت 11:05 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوکوموتیو کاپیتان خود را به رقیب ایرانی فروخت 

گزارش ویژه چمپیونات ازبک از خرید جدید استقلال

پیوستن هافبک ازبکستانی به استقلال بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های این کشور داشت تا جایی که معتبرترین سایت ورزشی این کشور از موافقت لوکوموتیو تاشکند با این انتقال خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که باشگاه استقلال رسما از عقد قرارداد با سرور چپاروف به عنوان اولین خرید زمستانی خبر داد سایت چمپیونات ازبکستان در اولین خبر خود با انتشار تصاویری از نشست کاپیتان دوم تیم ملی ازبکستان با مسئولان باشگاه تهرانی از موافقت باشگاه لوکوموتیو تاشکند با این انتقال خبر داد.


این سایت نوشت:« سرور چپاروف با قراردادی یک و نیم ساله به ارزش 500 هزار دلار به استقلال ایران پیوست و باشگاه لوکوموتیو تاشکند هم با جدایی ستاره ملی پوش خود موافقت کرد تا چپاروف در صورت صعود با استقلال از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و قرار گرفتن در گروه A این رقابت ها مقابل هم تیمی های سابق خود تاشکند به میدان برود».


این سایت در حالی به این نکته اشاره کرد که استقلال در صورت شکست دادن السد در پلی آف روز 19 بهمن ماه باید در گروه A لیگ قهرمانان با تیم های لوکوموتیو تاشکند، الاهلی امارات و التعاون عربستان قرار بگیرد و جذب سرور چپاروف به عنوان ستاره تاثیرگذار باشگاه لوکوموتیو می تواند باعث تضعیف این حریف ازبک در مرحله گروهی شود.

 

1173409

دیدگاه‌ها