کد خبر : 1387596 | 26 دی 1395 ساعت 10:57 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: پوگبا می تواند مانند لمپارد شود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که پل پوگبا می تواند مانند فرانک لمپارد، به آمار گلزنی بسیار خوبی دست پیدا کند.

مورینیو: پوگبا می تواند مانند لمپارد شود

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در 27 دیداری که در همه رقابت های این فصل برای منچستریونایتد انجام داد، تنها 6 بار موفق به گلزنی شد اما مورینیو معتقد است گران ترین بازیکن دنیا می تواند آمار بهتری از خود به جا بگذارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" من از نظر ذهنی کار زیادی برای او انجام ندادم. کیفیت تکنیکی و ذهنی پوگبا، بخشی از اوست. از نظر تاکتیکی من تغییراتی ایجاد و به او توصیه هایی کردم و تلاش کردم تا دینامیسمی در تیم به وجود بیاورم که او بتواند خطرناک تر باشد و بتواند در موقعیت هایی قرار بگیرد که پتانسیل گلزنی داشته باشد.

 

به یاد دارم وقتی در سال 2004 به چلسی رفتم، در اولین بازی با آرایش 2-4-4- بازی کردیم و فرانک لمپارد هافبک داخلی سمت چپ بود.

 

1151504

 

چند ماه طول کشید تا متوجه شدم که این پسر پتانسیل زیادی برای گل زدن دارد و من باید آرایش تیم را به خاطر او تغییر بدهم. وقتی با چنین بازیکنانی کار می کنید، در زمان بیشتر چنین جزئیاتی را متوجه می شوید و تلاش می کنید تا بهترین بازی را از آنها بگیرید.

 

در حال حاضر، پل از شیوه بازی تیم کاملا راضی است و تیم به او اجازه بازی می دهد. فکر می کنم او می تواند گل های بیشتری به ثمر برساند اما نمی خواهم برای او هدف خاصی تعیین کنم. احساس می کنم او می تواند در هر دیدار گل بزند."

 

دیدگاه‌ها