کد خبر : 1387601 | 26 دی 1395 ساعت 10:28 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصاف با تیم فیروز کریمی سخت است

نوری: بازی در یادگار بدون هوادار جذاب نیست

هافبک تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد موفقیت های تیمش پیدا کند.

نوری: بازی در یادگار بدون هوادار جذاب نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری یکی از مهره های تاثیرگذار تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر بوده است. هافبک تراکتورسازان درباره پیروزی تیمش در بازی گذشته مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: « بازی سنگینی با این تیم داشتیم. آن‌ها تیم خوبی بودند و ما هم باهدف کسب 3 امتیاز وارد زمین شدیم که خدا را شکر توانستیم این امتیازات را کسب کنیم و رقابت در صدر جدول ادامه پیدا کند. امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.»


وی با اشاره به تغییرات تیم در این دیدار خاطرنشان کرد: «تیم 15، 16 بازیکن خوب دارد و در هر بازی می‌تواند تغییراتی را در ترکیب خود طبق خواسته کادر فنی بدهد که مهم نتیجه‌گیری بود که خوشبختانه به 3 امتیاز رسیدیم.»


بازیکن تیم تراکتورسازی بازی با صنعت نفت را یک دیدار دشوار دانست و افزود: «این تیم یک مربی خوب به نام فیروز کریمی را در اختیار گرفته و در نیم‌فصل 3، 4 بازیکن جدید جذب کردند که بازی سختی در پیش خواهیم داشت.»


نوری درباره بازگشت تیم به ورزشگاه یادگار امام پس از ماه‌ها گفت: «نمی‌دانم شرایط چمن ورزشگاه به چه صورتی است و امیدوارم که کیفیت خوبی داشته باشد. ولی عدم حضور تماشاگران بازگشت به این ورزشگاه را سخت می‌کند و جذابیت‌های بازی را کاهش می‌دهد که امیدوارم هواداران هم اجازه حضور در ورزشگاه را داشته باشند.»

دیدگاه‌ها