کد خبر : 1387612 | 26 دی 1395 ساعت 11:38 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی: همیشه وقت برای رفتن به چین هست

مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر، اعلام کرد از بودن در سری A راضی است اما احتمال رفتنش به لیگ چین در پایان دوران حرفه ای خود را رد نکرد.

ایکاردی: همیشه وقت برای رفتن به چین هست

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سوپرلیگ چین با پیشنهادهای خیره کننده در یک سال اخیر بازیکنان صاحب نامی را به خدمت گرفتند؛ از جمله در همین ژانویه که ستاره هایی مانند کارلوس ته وز و اسکار راهی شانگهای شنهوا و شانگهای SIPG شدند.

 

ایکاردی در ابتدایی پاییز گذشته قراردادش را با اینتر برای 5 سال دیگر تمدید کرد و تاکید کرد فعلا به رفتن به چین فکر نمی کند.

 

 

1173417

 

 

او به خبرنگاران گفت:" چین؟ من تازه قراردادم را تمدید کردم. از پوشیدن این پیراهن خوشحال هستم. برای رفتن به چین در پایان دوران حرفه ای ام وقت هست."

 

اینتر شب گذشته با درخشش ایکاردی موفق شد با نتیجه 3-1 کیه وو را شکست بدهد و به پنجمین پیروزی پیاپی اش دست پیدا کند. او در این مورد گفت:" ما در مسیر درستی قرار داریم. اکنون باید روی دیدار بعدی مان در کوپا ایتالیا تمرکز کنیم و بعد به سری A برگردیم.

 

ما روی ذهنیت مان تمرکز می کنیم و همه برای هم تیمی های شان فداکاری می کنند. هدف ما رسیدن به رتبه سوم است؛ هدفی که از ابتدای فصل داشتیم."

دیدگاه‌ها