کد خبر : 1387637 | 26 دی 1395 ساعت 13:07 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

سپاهان - نفت؛ زمانی برای انتقام از دایی

دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران در دومین دیدار دور برگشت در حالی برابر هم صف آرایی می کنند که هنوز چند هفته از دیدار جنجالی دو تیم در جام حذفی نگذشته است.

سپاهان - نفت؛ زمانی برای انتقام از دایی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم نفت تهران و سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ شانزدهم برگزار شد و تیم سپاهان با تک گل فرید بهزادی کریمی از روی نقطه پنالتی موفق به شکست حریف خود شد.


اما حساسیت و هیجان دیدار رفت دو تیم را نمی توان با دیدار نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان مقایسه کرد؛ در نیمه نهایی جام حذفی تیم نفت در حالی موفق به شکست میزبان خود سپاهان شد که 40 هزار هوادار زردپوش از نزدیک این دیدار را تماشا می کردند و شاهد حواشی بسیاری در این دیدار بودند.


محرومیت 2 جلسه ای علی دایی و البته محرومیت 4 جلسه ای شجاع خلیل زاده، در دیداری که سرمربی تیم نفت تهران به شدت نسبت به تصمیمات داوری معترض بود، گوشه ای از این دیدار جنجالی و البته زیبا بود که در پایان شاگردان علی دایی به لطف از دست دادن پنالتی در دقایق پایانی توسط احسان حاج صفی توانستند به فینال مسابقات صعود کنند.


تیم نفت تهران در جام حذفی  موفق شده بود تیم استقلال تهران را نیز از پیش رو بردارد، اما بلافاصله در هفته اول دور برگشت لیگ با این تیم روبرو شد و البته در ورزشگاه تختی و در دیداری که باز هم علی دایی به شدت به داوری معترض بود و مورد فحاشی هواداران قرار گرفت، این دیدار را به شاگردان منصوریان واگذار کرد.


حالا آن ها با فاصله کمی پس از کنار زدن تیم سپاهان باید دوباره به ورزشگاه نقش جهان بازگردند و عبدا.. ویسی و تیم سپاهان به چیزی جز انتقام از حریف خود فکر نخواهد کرد. شاید ارزش پیروزی در این دیدار به اندازه حضور در فینال مسابقات حذفی نباشد ولی در عین حال می تواند زمان مناسبی برای انتقام از دایی و شاگردانش در اصفهان باشد.

دیدگاه‌ها