کد خبر : 1387645 | 26 دی 1395 ساعت 14:19 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

قائدی‌فر: برای پیشرفت از سپاهان جدا شدم

سعید قائدی‌فر، بازیکن یاسوجی تیم فوتبال سپاهان پس از کش‌ و قوس‌های فراوان از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و به تیم ماشین‌سازی تبریز رفت.

قائدی‌فر: برای پیشرفت از سپاهان جدا شدم 

به گزارش "ورزش سه"، قائدی‌فر درباره اینکه چرا ماشین‌سازی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده گفت: «باوجود پیشنهادات بسیاری که از لیگ‌برتر و لیگ دسته اول به دستم رسیده بود، تصمیم گرفتم به تبریز بیایم و زیرنظر فرهاد کاظمی فوتبال را ادامه دهم. وقتی به تبریز آمدم، شرایط را مناسب دیدم هم از نظر باشگاه، امکاناتی که در ماشین‌سازی وجود دارد و ... همه چیز در تبریز عالی بود. البته با بزرگان تیم سپاهان مثل محرم نویدکیا و هادی عقیلی هم مشورت کردم. آنها هم نظرشان این بود که اگر می‌خواهم در فوتبال پیشرفت کنم، شاگردی آقای کاظمی می‌تواند در آینده‌ام تاثیرگذار باشد. 


او درباره فرهاد کاظمی و تاثیر حضورش در ماشین‌سازی گفت: «تعریف‌هایی که درباره آقافرهاد شنیدم، اینکه ایشان آدم بی‌حاشیه‌ای هستند، او در دوران مربیگری‌اش به خارج کردن تیم‌های ضعیف از بحران معروف است. با حضورم در اینجا به آنچه که شنیده بودم رسیدم، ایشان با مدیریت‌ فنی‌شان در ماشین‌سازی توانستند شرایط را مساعد کنند.»


وی در خصوص نتایجی که مقابل حریفان در بازی‌های پیش رو انجام گرفته می‌گوید: «شرایط ماشین‌سازی همانطور که گفتم با دانش فنی آقای کاظمی رو به بهبود است، ماشین‌سازی دیگر به فکر ماندن در لیگ‌ برتر نیست بلکه برای رفتن به سمت بالای جدول تلاش می‌کند. مطمئن باشید در ادامه ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. ما در مقابل فولاد و سایپا این را به سایر رقبا ثابت کردیم. فولاد تیم خوبی است و مقابلمان هم خیلی خوب بازی کردند اما ما به آنها اجازه گلزنی ندادیم و در نهایت با یک امتیاز از زمین بیرون آمدیم.»


ماشین‌سازان معتقدند که داور با اعلام نکردن خطای پنالتی روی امین قاسمی‌نژاد موقعیتی که می‌توانست آنها را پیروز میدان کند را از آنها گرفت، بازیکن این تیم در این مورد می‌گوید: «من به آن صحنه خیلی نزدیک بودم و خطای روی امین، پنالتی بود اما نمی‌دانم چرا داور پنالتی اعلام نکرد؟! اگرچه به نظر کادرفنی و بازیکنان تیم آن خطا پنالتی بود اما باید منتظر ماند و دید نظر کارشناسان در این خصوص چیست.»


قائدی‌فر از جدایی‌اش با ناراحتی یاد می‌کند اما می‌گوید که هدفش پیشرفت در فوتبال است: «من فوتبال را از رده‌های پایه سپاهان شروع کردم و بعد در تیم‌های امید و جوانان حضور پیدا کردم و در زمان آقای کرانچار و به درخواست ایشان در زمان مدیریت آقای رحیمی به تیم بزرگسالان آمدم. در 12 سال حضورم در اصفهان خاطرات خوبی دارم و برای این تیم همیشه آرزوی موفقیت دارم. قطعا هر بازیکنی بعد از حضور طولانی‌مدت در یک تیم از جدایی‌ ناراحت خواهد بود اما گاهی وقت‌ها باید برای پیشرفت از ناراحتی گذشت و هدف را در نظر گرفت.»


هافبک ـ مدافع ماشین‌سازی توضیح درباره جدایی‌اش را به زمان دیگری موکول می‌کند: «اینکه چه شد بعد از 12 سال تصمیم به جدایی از سپاهان گرفتم و توضیح در این خصوص را در زمان خودش بیان خواهم کرد، شاید هم فراموش کنم که برای چه از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شدم و تنها به پیشرفت فوتبالم فکر کنم.»

دیدگاه‌ها