کد خبر : 1387705 | 26 دی 1395 ساعت 17:34 | 78.3K بازدید | 0 دیدگاه

خانه والیبال میزبان ستاره های فوتبال و والیبال؛

ملاقات دوستانه سعید معروف و طارمی (عکس)

محسن مسلمان و مهدی طارمی دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به خانه والیبال تهران برای تماشا بازی پیکان رفته بودند که سعید معروف محروم را روی سکوها ملاقات کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در تهران دو مهمان فوتبالی داشت، مهدی طارمی و محسن مسلمان. این دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس خود را به خانه والیبال تهران رسانده بودند تا بازی دو تیم مطرح این لیگ را از نزدیک تماشا کنند. نزدیک به 90 درصد بازیکنان تیم ملی والیبال در این دو تیم بازی می کنند و دو ستاره پرسپولیس هم برای تماشا بازی ملی پوشان والیبال در سالن حضور داشتند.


مهدی طارمی در گفت و گویی اعلام کرد که او طرفدار پیکان است و مسلمان هم طرفدار بانک سرمایه. وقتی سعید معروف کاپیتان پیکان که در این بازی محروم بود و از روی سکوها بازی را تماشا می کرد با این دو ستاره رو به رو شد، برخورد گرمی با مهدی طارمی داشت و این دو با یکدیگر روبوسی کردند و ملاقات دوستانه ای داشتند.

 


پس از این ملاقات مسلمان و معروف به رختکن تیم بانک سرمایه رفتند که ستاره هایی مثل سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، عادل غلامی، فرهاد ظریف و مهدی مهدوی در آن توپ می زنند تا دیداری صمیمانه داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها