کد خبر : 1387780 | 26 دی 1395 ساعت 22:04 | 91.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سختی مقابل السد داریم؛

چپاروف: یک هافبک تهاجمی هستم

هافبک ازبکستانی استقلال می‌گوید تابع نظر علیرضا منصوریان است ولی در پست هافبک تهاجمی عملکرد بهتری خواهد داشت.

چپاروف: یک هافبک تهاجمی هستم

به گزارش "ورزش سه" از سایت باشگاه استقلال، سرور چپاروف بازیکن جدید استقلال پس از امضای قرارداد خود با با این باشگاه صحبت‌های جالبی مطرح کرد که در ادامه می‌خوانیم:


بسیاری از مردم ایران طرفدار استقلال هستند


خیلی خوشحالم از اینکه به استقلال پیوستم؛ استقلال باشگاه بسیار بزرگ و پر افتخاری است؛ می‌دانم استقلال باشگاهی است که دو بار در آسیا قهرمان شده و دو بار نیز به فینال رفته است؛ بسیاری از مردم ایران طرفدار استقلال هستند.


آشنایی با ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران


بازی‌های خانگی استقلال در یک استادیوم بسیار زیبا و خوب برگزار می‌شود و می‌دانم هر بار که استقلال در خانه بازی داشته باشد، هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد؛ من قبلا با تیم ملی ازبکستان به ورزشگاه آزادی آمدم و در اینجا بازی کردم و شرایط ورزشگاه آزادی را می‌دانم.


همیشه آماده هستم


من الان خیلی آماده هستم و باید همیشه آماده و روی فرم باشم زیرا یک بازیکن حرفه‌ای هستم و همیشه برای اینکه آماده باشم تمرین می‌کنم.


انتظار هوادار استقلال


استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا یک بازی مقابل السد دارد که یک مسابقه دشوار است و بعد از بردن السد وارد مرحله گروهی می‌شود؛ بعد از گروه نیز امیدوارم تا به مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی صعود کنیم؛ هواداران استقلال منتظر هستند تا این تیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کند و جایگاه خوبی در جدول به دست آورد.
 

هر پستی که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم


هر جایی که سرمربی از من بخواهد بازی خواهم کرد ولی فکر می‌کنم هافبک تهاجمی گزینه مناسبی برای من باشد اما در نهایت تابع تصمیم سرمربی هستم اما اگر از نظر شخصی بخواهم بگویم، هافبک تهاجمی پستی است که در آن راحت هستم و امیدوارم بتوانم به تیم در راه گلزنی و کسب پیروزی کمک کنم.

دیدگاه‌ها