کد خبر : 1387818 | 27 دی 1395 ساعت 09:37 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

شماره یک پایم 43 است و یکی 44

یزدانی: شاید برای همیشه کشتی را کنار بگذارم

آزادکار طلایی وزن 97 کیلوگرم کشورمان گفت: یکی از پاهایم سایزش 43 است و دیگری 44 به همین دلیل گاهی مجبور هستم دو جفت کفش بگیرم یا یک سایز بزرگ‌تر انتخاب کنم.

یزدانی: شاید برای همیشه کشتی را کنار بگذارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا یزدانی ، در خصوص آخرین شرایط اعزامش به خارج از کشور اظهار داشت: وقت سفارت گرفته‌ام و تا اواخر ژانویه وضعیت صدور ویزایم مشخص خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل صدور ویزا با این حجم از فاصله زمانی و تاخیر انجام شده است، عنوان کرد: ابتدا فدراسیون کشتی پیگیر این موضوع بود ولی بعد از آن خودم نیز پیگیر شدم و کار به اینجا ختم شده است. البته تعطیلات ژانویه و کریسمس نیز عامل اصلی بود که این مشکلات بوجود آمد و فدراسیون تلاش خود را انجام می‌دهد.

 

دارنده 2 طلای کشتی آزاد جهان ادامه داد: متاسفانه زمان زیادی را از دست دادم اما چاره‌ای نیست و من یک هفته پس از المپیک پیگیر این عمل بودم و اعلام آمادگی کردم.

 

یزدانی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا پس از عمل قادر به کشتی گرفتن خواهد بود یا قصد خداحافظی دارد، خاطرنشان کرد: باید شرایط آن زمان و عمل را ببینم. اینکه اصلا می‌توانم تمرین کنم یا خیر، مردم از من توقع مدال و موفقیت دارند و با یک آشیل پاره نمی‌توان این توقع را اجرایی کرد.

 

وی افزود: اگر آشیلم پاره نبود شرایط فرق می‌کرد، با این شرایط صلاح نیست ادامه بدهم و شاید برای همیشه کشتی را کنار بگذارم.

 

آزادکار وزن 97 کیلویی ایران تصریح کرد: این مصدومیت من را خیلی آزار داد و اکنون شرایطم به گونه‌ای است که یک پایم سایزش 43 است و پای دیگر 44 و به همین دلیل گاهی مجبور هستم دو جفت کفش بگیرم یا یک سایز بزرگ‌تر انتخاب کنم. ولی به هر شکل امیدوارم هرچه زودتر به روی تشک بازگردم.

 

دیدگاه‌ها