کد خبر : 1387825 | 27 دی 1395 ساعت 09:09 | 26.2K بازدید | 5 دیدگاه

خط و نشان سرمربی قطر برای کی‌روش و شاگردانش

فوساتی: مقابل ایران طلا استخراج می‌کنیم

سرمربی قطر در فاصله دو ماه تا مصاف حساس با ایران برای کی روش و شاگردانش خط و نشان کشید.

فوساتی: مقابل ایران طلا استخراج می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، خورخه فوساتی سرمربی مطرح اروگوئه ای که با وجود مخالفت های موجود در راه برپایی اردوی برای تیم ملی قطر از سوی باشگاه ها شاگردانش را از دیروز به اردو برد تا برای بازی با مولداوی آماده شوند در فاصله دو ماه تا آغاز دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2018 برای کی روش و شاگردانش خط و نشان کشید.


سرمربی قطر در گفتگو با روزنامه استاد الدوحه با ابراز رضایت از برپایی اردوی قطر و مصاف با مولداوی گفت: «این فرصتی مناسب برای جوانان آینده دار قطر است تا خود را نشان بدهد و جایگاه ثابتی برای خود در تیم ملی تعیین کنند. در چنین زمان هایی است که می توانیم خودمان را برای هر اتفاق غیرقابل پیش بینی آماده کنیم».


فوساتی در ادامه با اشاره به شرایط دشوار و حساس عنابی ها در مقدماتی جام جهانی 2018 برای جدال با ایران و ازبکستان تصریح کرد: «پیش از این هم گفته بودم هر بازی سخت و سنگین است و ما باید تاکتیک و سبک موردنظر خود را که تضمین‌کننده موفقیت قطر باشد، اجرایی کنیم. من بازیکنان فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارم و بدون اعتماد هیچ‌گونه جاه‌طلبی نخواهیم داشت. قطر به دنبال جبران مافات است به همین خاطر مقابل ایران در دوحه به دنبال استخراج طلا و زنده نگه داشتن امیدهای مان برای صعود هستیم».

 

 

دیدگاه‌ها