کد خبر : 1387830 | 27 دی 1395 ساعت 09:19 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات در لیگ یک به 66 درصد رسید

بر اساس اعلام سایت رسمی باشگاه آلومینیوم اراک داوود مهابادی از این تیم جدا شد.

تغییرات در لیگ یک به 66 درصد رسید 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه خبر ورزشی، آلومینیوم اراک در 19 هفته سپری شده 24 امتیاز کسب کرده و تیم یازدهم جدول است! این تیم در آخرین بازی سپری شده در خانه در برابر تیم استقلال اهواز به نتیجه یک بر یک دست یافت و در پایان بازی طرفداران این تیم با سر دادن شعارهایی خواستار برکناری داوود مهابادی و مدیر عامل شدند. 


با این تغییر میزان تغییرات در این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به 66 درصد رسید. از بین 18 تیم حاضر در لیگ یک 12 تیم در کادر فنی خود تغییر ایجاد کردند و تنها 6 تیم است که مربیان ابتدای فصل خود را در اختیار دارند. این یک رکورد جالب توجه در فوتبال است. از هر سه تیم حاضر در این فصل از بازی های دسته اول دو تیم مربیان خود را تغییر داده اند. 


از مهدی پاشازاده به عنوان جانشین احتمالی داوود مهابادی نام برده می شود. تغییرات در برخی از تیم ها هم بیش از یک بار بوده است. این اتفاقات نشان می دهد مربیگری به خصوص در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور یکی از بی ثبات ترین شغل های کشور است و حتی نمی شود برای آن آینده ای متصور شد. از سویی این اتفاقات به وضوح نشان می دهد آینده نگری و برنامه ریزی بلند مدت در قاموس تیم های دسته اولی جایی ندارد و بیشتر تیم ها به دنبال این هستند در کوتاه ترین ممکن به هدف دست یابند و گویی صعود به لیگ برتر هدف همه تیم ها است. 


تغییر 66 درصدی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور آنهم در حالی که تنها 19 هفته سپری شده بدین معنی است که تا پایان بازی ها تغییرات بیشتری را شاهد خواهیم بود و چه بسا در پایان فصل فقط دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشند که مربی خود را تغییر نداده اند! 


کانون مربیان نسبت به این اتفاق تلخ برای مربیان هیچ واکنشی از خود نشان نداده است! 


تیم هایی که کادر فنی اشان در 19 هفته اخیر دستخوش تغییر شده از این قرار است: 


1-نساجی
2 -راه آهن
 3-بادران تهران
 4-اکسین البرز
 5-مس رفسنجان
 6-ایرانجوان بوشهر
 7-نفت مسجد سلیمان
 8 -خیبر خرم آباد
 9 -فولاد یزد
 10-فجر سپاسی شیراز
 11-استقلال اهواز
12 - آلومینیوم اراک

دیدگاه‌ها