کد خبر : 1387861 | 27 دی 1395 ساعت 10:41 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

از بازگشت بنگر خوشحالم

شفیعی: یادگار بدون پرشورها صفایی ندارد

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد شرایط برای قهرمانی تیمش در حذفی و لیگ برتر مهیا شده است.

شفیعی: یادگار بدون پرشورها صفایی ندارد

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تراکتورسازی در آستانه دیدار با صنعت نفت آبادان عنوان کرد: «از نظر روحی شرایط مطلوبی داریم؛ نتایج خوب هفته های گذشته روحیه مان را بالا برده است. از نظر فنی نیز تمرینات مطلوبی را پشت سر می گذاریم و همه چیز خوب پیش می رود. امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم و همچنان بالانشین بمانیم.»


وی ادامه داد: «تیم صنعت نفت تیم خوبی است و در بازی رفت نیز ما را اذیت کرد. با این حال تیمی که هدفش قهرمانی است باید به برد مقابل همه تیم ها فکر کند. ما کاری نداریم حریفمان چه تیمی است؛ تلاشمان برای پیروزی است و انشاءالله به هدفمان می رسیم.»


مدافع تراکتورسازی با اشاره به بدون تماشاگر بودن بازی فردا گفت: «من فکر می کنم هواداران باید بخشیده می شدند. به هر حال ما به هواداران خود نیاز داریم و حالا که قرار است در یادگار بازی کنیم، دوست داشتیم در حضور هواداران باشیم. به این تصمیم احترام می گذاریم اما واقعا بازی کردن بدون پرشورها صفایی ندارد. آنها همه جوره برای ما سنگ تمام می گذارند و با حمایت هایشان حامی مان هستند.»


شفیعی درباره بازگشت محسن بنگر تاکید کرد: «خوشحالم که داداش گلم، محسن بنگر مصدومیت را پشت سر گذاشت و برگشت. او بازیکن بزرگی است و با تجربه بالایی که دارد، کمک زیادی به تراکتورسازی می کند.»


وی در پایان افزود: «بازیکنان جدیدی که به تراکتور  اضافه شدند، همگی جزو بهترینهای تیم های خود بودند. این نفرات برای تراکتور مثمرثمر خواهند بود و شک ندارم روزهای درخشانی در انتظارشان است. امسال همه شرایط برای قهرمانی تراکتورسازی مهیا شده و امیدوارم ما بازیکنان هم بتوانیم جام قهرمانی در حذفی و لیگ را به هواداران خوب آذری زبان هدیه کنیم.»

دیدگاه‌ها