کد خبر : 1387873 | 27 دی 1395 ساعت 11:15 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

نه برابر فولاد، بلکه در همه بازی‌ها به دنبال پیروزی هستیم

امیری: تمام تمرکزم روی بازی‌هاست نه حاشیه

وحید امیری با اعلام اینکه تمرکز او و دیگر بازیکنان این تیم روی هدفی است که در پایان فصل در نظر دارند به آن دست یابند، ورود به هرگونه حاشیه را تکذیب کرد.

امیری: تمام تمرکزم روی بازی‌هاست نه حاشیه

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن شماره 19 پرسپولیس در این فصل توانسته با عملکرد مناسب خود هواداران این تیم را بابت انتقال مناسب راضی نگه دارد. امیری که جزو ملی پوشان پرسپولیس محسوب می شود اعلام کرد تمام تمرکز او و دیگر بازیکنان این تیم روی بازی های پیش رو است و به مسائل حاشیه ای فکر نمی کنند.


امیری در این خصوص گفت: «در شرایط حساس و پرفشاری از لیگ قرار گرفته‌ایم و تمام تلاش و تمرکز ما روی این مساله است که با حداکثر کارایی خودمان بتوانیم کم نقص‌ترین بازی‌ها را انجام بدهیم و حداکثر امتیازات را کسب کنیم. اگر بخواهیم به هدفی که داریم برسیم و خواسته هواداران را بر آورده کنیم، نمی‌تواند غیر از این باشد.»


وی با انتقاد از انتشار برخی مصاحبه‌ها به نقل از خودش گفت: «فکر می‌کنم همه نسبت به من شناخت لازم را دارند. چه در تیم ملی باشم چه در پرسپولیس چون می‌خواهم تمام تمرکزم را روی کارم بگذارم، اصلا فرصتی نمی‌ماند که بخواهم به سایر مسائل بپردازم. خیلی هم اهل مصاحبه نیستم و بعضی اوقات پیش می‌آید که یک چیزی‌هایی از قول من منتشر می‌کنند ولی کسی که من را بشناسد می‌داند اصلا وارد خیلی بحث‌ها نمی‌شوم. مردم از ما می‌خواهند بهترین فوتبالی که می‌توانیم را انجام بدهیم و برای این منظور باید تمام انرژی خودمان را روی این مساله بگذاریم.»


امیری درباره بازی حساس این هفته تیمش برابر فولاد گفت: «نیازی به گفتن نیست. بازی سنگین و حساسی در پیش داریم. در مقطعی از لیگ هستیم که بازی‌ها هم فشرده است ولی ما نمی‌توانیم به کمتر از سه امتیاز فکر کنیم و قطعا با این هدف در همه بازی‌ها از جمله در دیدار با فولاد حاضر خواهیم شد.»


او در پایان با تشکر از هواداران که نقش مهمی در کسب نتایج این تیم تا به اینجای فصل داشته اند گفت: «به طور قطع در این شرایط سخت تکیه ما به هواداران است که به ما انرژی می‌دهند. آنها انگیزه‌ای می‌دهند که در شرایط سخت کم نیاوریم و بیشتر تلاش کنیم. شک ندارم که در بازی این هفته هم، از حمایت آنها برخوردار خواهیم بود و در اهواز هم ما را تنها نمی‌گذارند.»

دیدگاه‌ها