کد خبر : 1387876 | 27 دی 1395 ساعت 11:57 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت کلوپ از شرایط ماتیپ

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه جوئل ماتیپ، مدافع تیمش، دیدار مقابل منچستریونایتد را از دست داد، ابراز ناراحتی کرد.

عصبانیت کلوپ از شرایط ماتیپ

به گزارش "ورزش سه"، ماتیپ علی رغم اعلام بازنشستگی از بازی های ملی، در فهرست اولیه کامرون برای جام ملت های آفریقا حضور داشت و همین باعث شد تا براساس قوانین فیفا، نتواند در دیدار مقابل منچستریونایتد به میدان برود.

 

کلوپ با ابراز نارضایتی از این موضوع، اعلام کرد که هنوز نمی دانند می توانند در دیدارهای بعدی از این مدافع استفاده کنند یا نه.

 

او به خبرنگاران گفت:" چیزی که ما می دانیم است که جوئل از بازی های ملی بازنشسته شده و ما هر کاری می توانستیم انجام دادیم تا این موضوع را روشن کنیم اما هنوز پاسخی که ما را 100 درصد مطمئن کند که می توانیم از او استفاده کنیم، دریافت نکردیم.

 

 

1167478

 

 

این شرایط بسیار دشوار و بسیار ناامیدکننده است. او 5 روز در تمرینات حضور داشت و 100 درصد می توانست در فهرست تیم هم باشد و حتی شاید در ترکیب. فکر نمی کنم این عادلانه باشد. ما نمی توانیم کار بیشتری انجام بدهیم و هنوز منتظر تصمیم هستیم.

 

نمی توانستیم ریسک کنیم اما نیاز داریم که هرچه زودتر پاسخ را دریافت کنیم زیرا روز چهارشنبه یک بازی دیگر داریم. نمی توانیم برای همیشه منتظر بمانیم."

 

دیدگاه‌ها