کد خبر : 1387878 | 27 دی 1395 ساعت 12:22 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی: به پدرم قول دادم به تیم ملی برگردم!

دانیال ماهینی می گوید که به پدرش قول داده که بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شود.

ماهینی: به پدرم قول دادم به تیم ملی برگردم!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد افت استقلال خوزستان در نیم فصل نخست که بیشتر به خاطر مشکلات مالی بود به ضرر ملی پوشان این تیم تمام شد. از جمله دانیال ماهینی که به اردوهای اخیر تیم ملی دعوت نشده است. 


دانیال ماهینی در این باره می گوید: «وقتی در لیست کی روش قرار گرفتم بدین معنی است که او من را از نظر فنی تایید کرده است. به نظرم عدم دعوت از من به اردوهای اخیر به خاطر شرایط بوده است. البته من دیگر به گذشته فکر نمی کنم. به پدرم قول داده ام بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شوم و این با ارایه بازی های خوب برای استقلال خوزستان امکان پذیر خواهد بود. خوشبختانه امروز از نظر روحی و روانی و همچنین مسایل فنی شرایط خوبی دارم.»


مدافع راست استقلال خوزستان در مورد وضعیت فعلی این تیم می گوید: «ما در برابر تراکتورسازی ارائه گر بازی خوبی بودیم و نه تنها نباید شکست می خوردیم؛ بلکه باید پیروز از میدان خارج می شدیم. هنوز باورم نمی شود که سه امتیاز این بازی را از دست دادیم. با این حال باید این بازی را فراموش کنیم. بازی با استقلال تهران در راه است. با بازی ای که در برابر تراکتورسازی یکی از مدعیان قهرمانی به نمایش گذاشتیم من مطمئن هستم توانمندی و شایستگی شکست استقلال تهران را داریم.»


دانیال ماهینی پیرامون مشکلات مالی و همچنین آینده تیم گفت: «من دوست ندارم در این باره صحبت کنم. صحبت در این باره هیچ کمکی به ما نمی کند اما اگر روی بازی ها متمرکز شویم و خوب نتیجه بگیریم به طور قطع مشکلات به خودی خود حل خواهد شد. به شخصه از استاندار تشکر می کنم که پیگیر مشکلات تیم و در کنار ماست و ما هم باید تلاش کنیم با کسب نتایج خوب در بازی های پیش رو با یک روحیه خوب وارد جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا شویم.

وقتی تیم بد نتیجه می گیرد بنا به هر دلیلی از هدف دور می شود؛ اما این فقط یک روی فوتبال است. روی دیگر فوتبال این است که با نتیجه گیری خوب شرایط برمی گردد. بازی ها ادامه دارد. این یعنی اینکه ما فرصت داریم شرایط را تغییر دهیم. این یک نکته مثبت در آینده ما است.»

دیدگاه‌ها