کد خبر : 1387884 | 27 دی 1395 ساعت 12:15 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

وراتی:

زلاتان برای من یک حامی و الگو بود

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، فاش کرد که در زمان پیوستن به این باشگاه، زلاتان ابراهیموویچ نقش مهمی در جا افتادنش در این تیم و زندگی در پاریس داشت.

زلاتان برای من یک حامی و الگو بود

به گزارش "ورزش سه"، وراتی بعد از درخشش در سری B راهی فرانسه شد و در چند فصل اخیر یکی از ستاره های این تیم بوده اما خود او معتقد است که شاید بدون توصیه های زلاتان، نمی توانست موفق شود.

 

او به سایت گل گفت:" در خارج از زمین، زلاتان توصیه های زیادی به من کرد. همه فکر می کنند زندگی به عنوان یک فوتبالیست همیشه آسان است اما این طور نیست. نمی خواهم شکایت کنم.

 

 

1138853

 

 

من خیلی خوش شانس بودم اما وقتی در 21 سالگی به فرانسه می آیید، آدم های زیادی اطرافتان هستند و پول زیادی دارید، نیاز دارید تا کسی تعادلتان را حفظ کند. برای من، آن فرد زلاتان بود. من به او اطمینان داشتم.

 

من و زلاتان شخصیت های متفاوتی هستیم. من او را خیلی دوست دارم اما شیوه های متفاوتی برای لیدر بودن وجود دارد. وقتی چیزی خوب پیش نمی رفت، زلاتان بلافاصله آن را بیان می کرد. باید کسی با این شخصیت در رختکن وجود داشته باشد اما نمی توانید 20 بازیکن شبیه زلاتان داشته باشید! برای مثال، تیاگو سیلوا یا تیاگو موتا طور دیگری هستند."

دیدگاه‌ها