کد خبر : 1387885 | 27 دی 1395 ساعت 13:14 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

4 بازیکن جدید گرفتیم یک ریال پول ندادیم

نظرمحمدی: شرایط مساعد باشد برمی‌گردم

سرمربی سپیدرود رشت امروز در اقدامی ناگهانی از سمت خود کنار کشید. البته این کناره گیری برای زیرفشار گذاشتن مسئولان و رسیدگی به وضعیت صدرنشین لیگ دسته اول انجام شده است.

نظرمحمدی: شرایط مساعد باشد برمی‌گردم

نظرمحمدی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره علت این استعفا صحبت می کند: 


* برای بازی خیبر آماده ایم
با به تعویق افتادن بازی این هفته‌مان با تمام قدرت در این یک هفته تمرین کردیم تا بتوانیم با برد مقابل خیبر باز هم صدرنشین باشیم. تیم ما از نظر فنی پرانرژی و سرحال است و هیچ مشکل تاکتیکی‌ای هم نداریم. با وجود آنکه تصمیم به استعفا گرفتم اما تیم سپیدرود آماده‌ای را برای بازی مقابل خیبر آماده کرده‌ایم.


* فقط مشکل مالی داریم
خواهش من از مسئولین رشت این است حالا که تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد، اجازه ندهند دچار بحران مالی شود که اگر این اتفاق رخ دهد قطعا در ادامه تاثیرگذار است. در حال حاضر سپیدرود همانطور که گفتم مشکل تاکتیکی ندارد و اگر مشکلات مالی‌اش حل شود مطمئنا به همین روال ادامه خواهد داد و سال آینده در بین تیم‌های لیگ‌برتری قرار خواهد گرفت.


* بازیکنان من اهل مرام و معرفت اند
بازیکنان تا امروز  فقط و فقط مرام و معرفتی بازی کردند. آنها در این 2سال همه جوره به من و سپیدرود لطف داشته و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. با تلاش و پشتکار آنها توانستیم تیم را به لیگ دسته اول بیاوریم و از ابتدای فصل تا امروز هم تیم را در جمع مدعیان قرار دهیم اما هنوز نتوانستیم پاسخگوی محبت آنها باشیم و هزینه قراردادشان را پرداخت کنیم.


* یک ریال به بازیکنان جدید ندادیم
در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی مثل دلیر، نظیف‌کار، تیزرو و شعبانی را به خدمت گرفته‌ایم که متاسفانه بعد از جذب آنها هنوز نتوانستیم مبلغی حتی اندک را برای آنها واریز کنیم. طی سال‌ها اعتباری که در فوتبال به دست آوردم این بازیکنان به اینجا آمده‌اند اما نمی‌دانم چطور باید پاسخ بی‌پولی باشگاه را بدهم. کادرفنی مسئول مشکلات مالی و اتفاقات تیم است و باید به کمک باشگاه نیاز بازیکنان را برطرف کند که متاسفانه تا امروز ما نتوانستیم از شرمندگی بازیکنانمان دربیاییم.


* تا زمانی که مشکل رفع نشود، برنمی گردم
شرایط بد مالی باید درمان قطعی شود و تا زمان مرتفع نشدن این مشکل دیگر به سپیدرود برنخواهم گشت. همیشه قلبم برای فوتبال شهرم می‌تپد و نمی‌توانم به راحتی از این تیم جدا شوم اما چه کنم که مشکلات مالی فشار زیادی به تیم وارد می‌کند و اگر این مشکل حل و فصل نشود در آینده لطمه‌ بدی به تیم وارد می‌کند و تیم را از جایگاه اصلی‌اش دور خواهد کرد.


* 550 میلیون آورده ایم
ما با کمک دوستان 550 میلیون تومان به تیم آوردیم تا بحران را از تیم دور کنیم اما سپیدرود یک میلیارد بدهی دارد و تا زمان تسویه آن هر پولی به تیم آورده شود باز هم آن جبران مشکلات مالی نخواهد شد. البته یک خریدار بومی پیدا شده و صحبت‌هایی هم انجام گرفته اما سر جزییات به مشکلات خورده‌اند که امیدوارم در نهایت به توافق برسند و مالکیت این تیم مشخص شود و تا قبل از رفتن به خرم‌آباد تیم با انگیزه مقابل حریف حاضر شود. مطمئن باشید با تزریق پول سپیدرود بار دیگر اوج می‌گیرد.


* هواداران حلالم کنند
امیدوارم هواداران سپیدرود اگر دیگر برنگشتم من را بابت استعفا و رفتنم حلال کنند، تمام تلاشم را برای بالا نگه داشتن سپیدرود و صعودش به لیگ‌برتر به کار بستم و با نتیجه‌ای هم که تیم کسب کرد این را به اثابت رساندیم اما خب هر انسانی ظرفیت و تحملی دارد، من هم از این شرایط خسته شدم و مجبور به ترک شدم. مطمئنا شرایط مساعد باشد باز هم در کنار سپیدرود حاضر خواهم شد و با تمام توانم تیم را به هدفش خواهم رساند.

 

دیدگاه‌ها