کد خبر : 1387887 | 27 دی 1395 ساعت 12:51 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

توکلیان:

در جام تختی به دنبال محک آزادکاران هستیم

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی‌گیران در اوج تمرینات استقامتی برای کسب آمادگی جهت حضور در جام جهانی، در جام تختی کشتی می‌گیرند گفت: هدفمان محک نفراتمان است نه کسب نتیجه.

در جام تختی به دنبال محک آزادکاران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر توکلیان در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آزادکاران ایران برای حضور در جام تختی اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد اما کشتی‌گیرانی که باید در جام تختی به روی تشک بروند فردا (سه‌شنبه) به مشهد می‌روند تا در جام تختی به مصاف حریفان خود بروند.

 

مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: کشتی‌گیران ما در اوج تمرینات استقامتی برای حضور موفق در جام جهانی عازم جام تختی شدند و تنها کاری که از دست ما برمی‌آمد این بود که کمی از فشار تمرینات استقامتی کم کنیم اما با این حال نمی‌توانستیم وارد تمرینات سرعتی شویم. در طول سال فقط یکبار می‌توانیم کشتی‌گیران را به اوج آمادگی برسانیم که آن هم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است.

 

وی درباره پیش‌بینی خود از سطح کیفی مسابقات جام تختی گفت: تا آنجا که اطلاع دارم می‌دانم تیم‌هایی نظیر ارمنستان، گرجستان و قزاقستان با ترکیب خوبی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و آمریکا نیز با ترکیب نسبتا خوبی به ایران می‌آید. تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات نیز بسیار خوب هستند و نفرات تیم ملی جوانان نیز در کنار بزرگسالان در جام تختی کشتی می‌گیرند و هدف اصلی ما محک این کشتی‌گیران و کسب تجربه هر چه بیشتر آنهاست.

 

دیدگاه‌ها