کد خبر : 1387912 | 27 دی 1395 ساعت 13:39 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه کونته به کاستا؛ پول همه چیز نیست!

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، به بازیکنانش از جمله دیگو کاستا هشدار داد که نباید برای دوران حرفه ای شان تنها براساس درآمد بیشتر تصمیم گیری کنند.

توصیه کونته به کاستا؛ پول همه چیز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود دیگو کاستا در تمرینات چلسی با کونته و بدنساز تیم درگیری لفظی پیدا کرده و همین مسئله باعث شد تا مربی ایتالیایی او را در فهرست تیمش برای دیدار مقابل لسترسیتی قرار ندهد.

 

در این بین شایعاتی در مورد پیشنهاد خیره کننده یک باشگاه چینی به کاستا شنیده می شود و گفته می شود این مسئله در بروز این اختلاف تاثیر داشته است.

 

این در حالی است که چلسی هفته گذشته اسکار را با مبلغ قابل توجهی به شانگهای SIPG فروخت اما کونته تاکید کرد که در فوتبال تنها نباید به پول فکر کرد.

 

 

1173126

 

 

او به خبرنگاران گفت:" پول همه چیز نیست. وقتی برای تیم بزرگی مانند چلسی بازی می کنید، باید لذت ببرید. فکر می کنم ما باشگاه بزرگی هستیم و بازی کردن برای چلسی افتخار بزرگی است. به همین دلیل، چین را تهدیدی برای بازیکنانم نمی بینم.

 

باید به گذشته نگاه کرد. اسکار برای ما بازی می کرد، پیشنهاد خوبی از چین دریافت کرد و به آنجا رفت. اما لیگ برتر واقعا جذاب است و همه می خواهند به اینجا بیایند و اینجا بازی کنند.

 

این لیگ در دنیا اول است زیرا چیزهای مثبت زیادی دارد. فکر نمی کنم این پیشنهادها از چین تهدیدی برای لیگ ما باشد."

دیدگاه‌ها