کد خبر : 1387914 | 27 دی 1395 ساعت 13:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

با برد قاطع مقابل عمران ساری؛

محمدکاظم: حریف غافلگیر شده بود

پشت خط زن تیم صالحین ورامین در مورد پیروزی روز گذشته تیمشان مقابل شهرداری ساری می گوید: «بازی خوب تیم ما حریف را غافلگیر کرد و به همین دلیل آنها نتوانستند مقابل ما مقاومت کنند.»

محمدکاظم: حریف غافلگیر شده بود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از مهم ترین نتایج هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در ورامین رقم خورد جایی که صالحین این شهر موفق شد با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر عمران ساری را از پیش رو بردارد. محمد محمد کاظم پشت خط زن این تیم در مورد برد مقابل عمران ساری گفت:«ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم و وضعیت مالی تیم خوب نبود اما در چند روز گذشته هم تا حد زیادی مسائل مالی بهبود پیدا کرد و هم چند بازیکن به ما اضافه شدند که شرایط تیم کاملا متفاوت شد. بچه ها بسیار با انگیزه تر بازی کردند و تیم هماهنگ بود که همین مساله باعث شد حریف غافلگیر شود. عمران ساری تیم بسیاری خوبی است که روز گذشته نتوانست مقابل ما تیم همیشگی باشد.»


او در مورد ادامه راه صالحین ورامین برای لیگ هم گفت:«خوشبختانه اوضاع تیم نسبت به گذشته بسیار خوب شده است و بازیکنان با انگیزه بیشتری کار را پیش می برند. روز چهارشنبه هم با پیکان بازی داریم که دیدار ما و این تیم همیشه جذاب بوده است که امیدوارم این بازی هم مثل بازی های قبل باشد.»

دیدگاه‌ها