کد خبر : 1387945 | 27 دی 1395 ساعت 15:23 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

بارسلونا در رویای تکرار سناریوی فصل 2014-2015

شکست شب گذشته رئال مادرید در زمین سویا، نه تنها بارسا که دیگر مدعیان قهرمانی لالیگا از جمله سویا و اتلتیکو را هم امیدوار کرد.

بارسلونا در رویای تکرار سناریوی فصل 2014-2015

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری اعتقاد داشتند که اگر رئال بتواند سویا را شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی در لالیگا بر خواهد داشت و استیلای خود بر فوتبال اسپانیا را بیش از گذشته اثبات خواهد کرد؛ اما در نهایت اینگونه نشد. در واقع رئال تا دقیقه 85 به هدف خود رسیده بود اما سپس دو گل دریافت کرد تا سویا و دیگر مدعیان قهرمانی سر به آسمان بسایند.

 

رئال حالا با یک بازی کمتر، یک امتیاز بیشتر از سویا و دو امتیاز بیشتر از بارسا دارد. رئال کمتر از یک ماه دیگر باید بازی عقب افتاده خود برابر والنسیا را برگزار کند و اگر تا آن زمان همه دیدارهای خود را برده باشد و دیگر مدعیان نیز روند پیروزی هایشان تداوم داشته باشد، فاصله کهکشانی ها با سویا و بارسا به 4 و 5 افزایش خواهد یافت.

 

 

1173719

 

 

بارسلونا که حالا نسبت به دو روز پیش خوشبین تر به قهرمانی نگاه می کند، در رویای تکرار اتفاقی است که دو فصل پیش رقم زد. رئال مادرید سال 2015 را با شکست از والنسیا آغاز کرد، تا روند 22 برد متوالی اش قطع شود. از آن پس افت رئال آغاز شد و با شکست در زمین بیلبائو، صدر جدول را به بارسا واگذار کرد.

 

بارسلونا از هفته 19 لالیگا تا انتهای آن فصل، در 20 بازی موفق به کسب 53 امتیاز شد. آبی اناری ها تنها به مالاگا باختند و در زمین سویا 2-2 متوقف شدند، تا یک هفته به اتمام رقابت ها با پیروزی در زمین اتلتیکو قهرمانی را جشن بگیرند. در آخرین بازی فصل که تشریفاتی بود نیز بارسا در زمین خود برابر لاکرونیا 2-2 به تساوی رسید.

 

مسی در آن 20 بازی با زدن 27 گل، نقش چشمگیری در قهرمانی بارسا ایفا کرد. آبی اناری ها در ابتدای سال 2015 کمتر امیدی به قهرمانی داشتند اما شکست رئال در زمین والنسیا آنها را امیدوار کرد و سپس روند بردهای متوالی شان کمک کرد تا غیرممکن را ممکن کنند.

البته بارسا امسال اگر تمام بازی هایش را از این پس با برد پشت سر بگذارد و مانند نیم فصل دوم دو فصل پیش نتیجه بگیرد، 98 امتیازی خواهد شد و البته تضمینی برای قهرمانی نخواهد داشت؛ مگر اینکه رئال و سویا که در حال حاضر  بالاتر از این تیم قرار دارند، امتیاز از دست بدهند.

دیدگاه‌ها