کد خبر : 1387952 | 27 دی 1395 ساعت 15:37 | 160.8K بازدید | 18 دیدگاه

پایان کار بختیار رحمانی با دریافت رضایتنامه

وارث فرهاد مجیدی از استقلال رفت

ستاره نقل و انتقالات ابتدای فصل 6 ماه بعد از حضور در استقلال امروز رسما با دریافت رضایتنامه از این باشگاه تهرانی جدا شد.

وارث فرهاد مجیدی از استقلال رفت

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی که ساعتی پیش در جلسه ای با حضور مدیرعامل استقلال در باشگاه حاضر شده بود، با به میان کشیدن حرف هایی که در روزهای پیش نیز به زبان آورده بود، سرانجام افتخاری را متقاعد کرد تا زیر برگه رضایتنامه اش را امضا کند. برگه ای که برای او نزدیک به 900 میلیون تومان هزینه در پی داشته است چراکه این هافبک کرمانشاهی الاصل که نزدیک به 500 میلیون از استقلال پول دریافت کرده الباقی قرارداد سنگینش را برای جدایی به باشگاه بخشید.


رحمانی ستاره ای است که از 5 سال پیش بحث حضور او در یکی از دو تیم بزرگ تهرانی به خصوص استقلال مطرح بود و حتی یک بار او برای سفر به تهران و پیوستن به استقلال قلعه نویی از امضای قرارداد 3 ساله با فولاد سر باز زد. با این حال تنها موضوع سربازی بود که باعث جدایی وی از فولاد و حضورش در تراکتور و البته کوچ ناکامش به تهران شد. او که جزو بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 بوده است با سر و صدایی وحشتناک و برای فتح همه قله ها به استقلال پیوست و پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی را نیز به تن کرد. با این حال شرایط مطابق میل او پیش نرفت و خیلی زود و بعد از چند نیمکت نشینی درخواست رضایتنامه کرد و امروز به طور رسمی از استقلال جدا شد. 


بختیار البته همچنان بازیکن مورد علاقه ای است و باشگاه های اصفهانی، تبریزی و خوزستانی به دنبال عقد قرارداد با وی هستند. در این بین نام فولادخوزستان بیش از همه شنیده می شود اما ممکن است او تصمیم متفاوت و پرسر و صداتری از بازگشت به باشگاه سابقش  بگیرد.

دیدگاه‌ها