کد خبر : 1387985 | 27 دی 1395 ساعت 17:12 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد؛

یک جلسه برای معروف ترین محروم دنیا

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تشکیل شد و سعید معروف کاپیتان تیم والیبال پیکان به دلیل اتفاقات بازی مقابل شهرداری تبریز به محرومیت در یک بازی محکوم شد.

یک جلسه برای معروف ترین محروم دنیا

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات بعد از بازی تیم های والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران جریمه فدراسیون علیه سعید معروف کاپیتان تیم پیکان را به همراه داشت. معروف در طول بازی اعتراضاتی را به داوری بازی داشت اما پس از اتمام مسابقه درگیری با حسین پورکاشیان ناظر بازی هم پیدا کرد که توهین های او به ناظر بازی به فدراسیون گزارش شد.


در اولین اقدام فدراسیون والیبال قبل از برگزاری کمیته انضباطی اعلام کرد ;i سعید معروف کاپیتان تیم پیکان تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود تا اینکه جلسه امروز برای او تشکیل شود و محرومیت قطعی او مشخص شود.


این جلسه با حضور محمود افشاردوست (دبیرکل فدراسیون والیبال)، سعید درخشنده (رییس سازمان لیگ)، علی فرخی (رییس کمیته انضباطی)، امیدوار حاتمی (رییس کمیته داوران)، حسین پورکاشیان (ناظر دیدار دو تیم پیکان و شهرداری تبریز) سعید معروف (کاپیتان و پاسور تیم پیکان)، مهدی نفر (سرپرست تیم پیکان) و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان دیگر اعضاء برگزار شد.


* رای کمیته انضباطی:
نظر به اینکه طبق گزارش ناظر مسابقه تیم های پیکان و شهرداری تبریز ، سعید معروف بازیکن تیم پیکان با به کار بردن الفاظ دور از انتظار ناظر مسابقه را مورد خطاب قرار داده است و با امعان نظر به اینکه مطابق مقررات آئین نامه انضباطی بی احترامی به عوامل اجرایی مسابقات تخلف محسوب می گردد بنابراین با استناد ماده 10 آئین نامه انضباطی به ویژه بندهای 38 و 2-39 سعید معروف یک جلسه از حضور در مسابقه لیگ محروم گردید . بدیهی است یک جلسه محرومیت نامبرده توسط سازمان لیگ از جریمه تعیین شده قابل کسر است.

دیدگاه‌ها