کد خبر : 1388014 | 27 دی 1395 ساعت 18:46 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

در زمان ما کمتر از این کلاس ها برگزار می شد؛

میثاقیان: مدرس‌ انگلیسی از من خوشش آمده بود

اکبر میثاقیان، مربی فوتبال می گوید که کلاس مربیگری حرفه ای فوتبال در مجموع اتفاق خوبی بوده است و مربیان جوان می توانند از آن در آینده بهره بیشتری ببرند.

میثاقیان: مدرس‌ انگلیسی از من خوشش آمده بود

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان مربی فوتبال که به تازگی از هدایت تیم بادران کنار رفته است در مورد کلاس مربیگری حرفه ای فوتبال و حواشی آن در پایان این دوره صحبت کرده است.


مدرس خیلی خوب و صبوری داشتیم
مدرس این دوره خیلی صبور بود و خیلی هم خوب به سوالات جواب می داد. بعضی مربیان خیلی کند جواب می دهند و یا اصلا جواب نمی دهند ولی این مربی خیلی باشخصیت بود و خیلی خوب کار خود را انجام می داد. به نظرم این کلاس ها به خصوص برای جوان ها و برای آینده مربیگری آن ها خیلی خوب است.


در زمان ما کمتر از این کلاس ها برگزار می شد
 این کلاس ها در زمان ما خیلی کم بود و اگر بود هم 2، 3 روزه و بیشتر به صورت توجیهی برگزار می شد. اینجا هم موضوعات جدید را یاد گرفتیم و هم با مربیان دیگر تبادل نظر داشتیم.


بیکار بودم و استرسی بابت وقت نداشتم
در مجموع خیلی از این کلاس خوشم آمد و با توجه به اینکه بیکار بودم و استرسی هم نداشتم خیلی برای من خوب بود. البته یک سری از مربی ها بازی داشتند و به تمرین می رفتند و این موضوع باعث فشردگی کارشان شده بود؛ اگر به این صورت نبود که خیلی بهتر می شد و بیشتر می توانستیم در کنار مربیان دیگر لذت ببریم.


مربی انگلیسی از من خوشش آمده بود
کلاس خوبی داشتیم و مربیان در کنار هم دوران خوشی را پشت سر گذاشتیم. من هم مواقعی کلاس را شاداب می کردم. البته مربی انگلیسی هم از من خوشش آمده بود و مربیان همگی در کنار هم روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم.


این دوره  بر آمادگی جسمانی تمرکز داشت
چون این کلاس بر آمادگی جسمانی تمرکز داشت، رویه کار را به ما یاد داد و باعث می شد در ارتباط با مربیان بدنساز صحبت های بهتری داشته باشیم. فکر می کنم این دوره برای مربیانی که در این بحث اطلاعاتی نداشتند بسیار خوب بود.

دیدگاه‌ها