کد خبر : 1388066 | 28 دی 1395 ساعت 00:03 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف میلان در خانه تورینو در شب درخشش دوناروما

میلان در دیداری دیدنی و مهیج با نتیجه 2-2 در خانه تورینو متوقف شد.

توقف میلان در خانه تورینو در شب درخشش دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش روسونری ها، تورینو را در کوپا ایتالیا مغلوب کردند و حالا در سری آ برای نزدیک شدن به صدر به مصاف این تیم رفتند.

 

بازی با برتری تورینو آغاز شد و این تیم می توانست توسط بلوتی در دقیقه 5 به گل برسد که واکنش دیدنی دوناروما مانع شد. در ادامه باز هم میزبان به سمت دروازه میلان حملات زیادی ترتیب داد و طی 10 دقیقه موفق شد 2 بار دروازه میلان را باز کند.

 

ابتدا و در دقیقه 21 و با همکاری آدام لیاییچ و آدره بلوتی، مهاجم جوان و آینده دار فوتبال ایتالیا موفق شد از فاصله ای نسبتا دور دروازه روسونری ها را باز کند تا گل اول بازی به نام بلوتی ثبت شود.

 

5 دقیقه بعد، این بار مارکو بناسی، هافبک جوان و سابق اینتر بود که موفق شد از فاصله ای دور دروازه دوناروما را باز کند تا تورینو بعد از گذشت 25 دقیقه با 2 گل از حریف نامدار خود پیش افتد.

 

اما در دقیقه 30 تورینو این شانس را داشت که گل سوم را به ثمر برساند. روی تکل خطرناک آباته روی فالکه، داور نقطه پنالتی را نشان داد اما دوناروما موفق شد ضربه آدام لیاییچ، هافبک سابق رم و اینتر را مهار کند تا میلان در بازی باقی بماند. دوناروما در بازی رفت و در ثانیه های پایانی نیز یک ضربه پنالتی مهار کرده بود.

 

 

1173856

 

 

در اواخر نیمه اول سوسو می توانست یکی از گل ها را جبران کند اما جو هارت عکس العمل زیبایی نشان داد تا نیمه اول با همان برتری با 2 گل تورینو به پایان برسد.

 

اما در نیمه دوم میلان موفق شد با به ثمر رساندن 2 گل به جریان بازی بازگردد. ابتدا در دقیقه 55 برتولاچی موفق شد دروازه هارت را باز کند که بازیکنان تورینو اعتراض زیادی داشتند که توپ از خط رد نشده است.

 

5 دقیقه بعد باز هم میلان موفق شد این بار از روی نقطه پنالتی توسط کارلوس باکا به گل برسد تا بازی با تساوی 2-2 دنبال شود.

 

 

1173855

 

 

در دقیقه 70 لیاییچ فرصت داشت تا گل سوم تورینو را به ثمر برساند که باز هم این اتفاق رخ نداد. لحظاتی بعد این بلوتی بود که شانس مسلم گلزنی را از دست داد تا آه از نهاد هواداران تورینو بلند شود. در دقیقه 89 و به خاطر خطا روی بلوتی، رومانیولی از زمین بازی اخراج شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها