کد خبر : 1388072 | 28 دی 1395 ساعت 01:17 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

تبریزی: تلاش می‌کنم تا لژیونر شوم

مهاجم ذوب‌آهن امیدوار است با درخشش در این تیم امسال از ایران برود و لژیونر شود.

تبریزی: تلاش می‌کنم تا لژیونر شوم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی مهاجم ذوب‌آهن مهمان امشب برنامه نود بود و درمورد حضورش در فوتبال اظهار کرد: کارم را از سالن‌های همدان شروع کردم و بعد به تالار هندبال همدان؛ بعد دانشکده تربیت بدنی کرمان قبول شدم و دو سال در امیدهای مس کرمان بازی کردم؛ پس از آن برای آماده شدن در مسابقات دانشجویان کشور به همدان رفتم که در یک بازی دوستانه پاس 15 دقیقه به میدان رفتم و آقای مدیرروستا گفتند به این تیم بیایم.


او ادامه داد: قطعا تیمی که بازیکنان بومی دارد بهتر است ولی سالی که پاس تهران به همدان آمد شرایط خوبی در یکی، دو سال اول داشت و مردم تفریح خوبی می‌کردند اما برای همدان اتفاق مثبتی بود و شکل‌گیری الوند همدان نیز پس از حضور پاس اتفاق افتاد.


مهاجم ذوب‌آهن درخصوص حضور بازیکن جدید در تیم‌شان گفت: عطایا بازیکن لبنانی به تیم ما آمده که در تمرین نشان داد فوتبالیست خوبی است؛ قاسم حدادی‌فر هم رسیده که اتفاق مهمی برای تیم ما به حساب می‌آید؛ تمام بازیکنان تیم نیز حفظ شدند و ماندند.


تبریزی درخصوص تفاوت‌های گل‌محمدی و مجتبی حسینی عنوان کرد: آقا یحیی و آقا مجتبی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و جزء بهترین مربیان ایران هستند؛ زمان آقا یحیی بدشانسی داشتیم ولی خدا را شکر الان شرایط خوب شده است؛ هفته‌ای دو، سه بار زدن ضربه به سمت دروازه کار می‌کنیم.


او درمورد اخراجش در بازی جام حذفی برابر تراکتورسازی گفت: ایران‌پوریان لباس من را کشید و هادی محمدی‌ام خطا کرد ولی شدت حرکت من به اندازه‌ای نبود که کارت قرمز بگیرم؛ من اشتباه کردم و مقصر هستم که به همین دلیل از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم ولی جای چنگ انداختن و استوک بازیکن تراکتور روی بدنم است.


مهاجم ذوب‌آهن درمورد حضورش در لیگ برتر گفت: قبل از بازی پلی‌آف پاس همدان و ذوب‌آهن 7-6 پیشنهاد خوب داشتم ولی این بازی موجب شد از ذوب پیشنهاد دیگری بگیریم و به این تیم بروم.


تبریزی اذعان کرد: دو گل به استقلال و به پرسپولیس سه، چهار گل زدم؛ متاسفانه امسال 3 گل زدم که به اشتباه آفساید گرفتند؛ افتخاری است برای من که در لیست کاپیتان‌های ذوب‌آهن هستم.

 
تبریزی گفت: امسال به دنبال دیده شدن هستم تا لژیونر شوم؛ خدا را شکر اردوی خوبی همراه تیم ملی در دبی داشتیم و امیدوار هستم به موفقیت‌های بیشتری برسم.

دیدگاه‌ها