کد خبر : 1388092 | 28 دی 1395 ساعت 08:43 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

زهیوی غایب مشترک آبی‌های تهران و اهواز!

رحیم زهیوی می توانست امروز ستاره تیمش باشد اما حال باید این دیدار را از طریق تلویزیون تماشا کند.

زهیوی غایب مشترک آبی‌های تهران و اهواز! 

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال تهران می رود، نبردی سخت و جذاب بدون حضور هواداران!


اما مطمئنا رحیم زهیوی مهم ترین غایب این نبرد و دوئل خواهد بود، رحیم زهیوی فصل قبل با آقای گل شدن در گروه اول لیگ یک به استقلال خوزستان پیوست و توانست در کمال تعجب به همراه دیگر همبازینش جام را بالای سر ببرد.


او این فصل هم علی رغم پیشنهادات عالی ابتدای  فصل در تیم خوزستانی ماند و البته ستاره شد، او 7 گل زد و 3 پاس گل داد تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ شود.


در نیم فصل اما مشکلات مالی امانش را برید تا فکر رفتن از استقلال خوزستان را کند، پیشنهاد جدی استقلال تهران و اجازه مسئولان خوزستانی باعث شد تا او با منصوریان و دیگر استقلالی ها پای میز مذاکره بنشیند و حتی در مورد قیمت نیز برای یک فصل و نیم توافق کند.


اما قسمت زهیوی جور دیگری رقم خورد و او با پیشنهاد الشحانیه مواجه شد و باشگاه خوزستانی اعلام کرد تنها در صورتی با جدایی او موافقت می کند که لژیونر شود، زهیوی که در اردوی تیم ملی در دبی حضور داشت با اجازه کی روش به اهواز بازگشت و قراردادش را فسخ کرد و به قطر رفت تا پیراهن تیم الشحانیه را بپوشد و هم تیمی پولادی شود.


زهیوی در همان بازی اول و در دقیقه 4 پاس گل خود را به خلفان مهاجم این تیم داد و البته دو بازی بعدی را به دلیل مصدومیت از دست داد، نبرد امروز استقلال خوزستان و استقلال تهران غایب بزرگش همین رحیم زهیوی است چه اگر نیم فصل دوم در استقلال بود و چه در استقلال خوزستان دوئلش با رقیب جذاب می شد.


حال رحیم باید از تلویزیون خانه اش کمی آن طرف خلیج فارس این دیدار را ببینید، دیداری که می توانست بازهم در آن بدرخشد و خود را به فوتبال ایران نشان دهد.

دیدگاه‌ها