کد خبر : 1388095 | 28 دی 1395 ساعت 08:47 | 26.5K بازدید | 2 دیدگاه

فجر سپاسی – تیم ملی شد!

در جریان بازی فجر سپاسی و تیم ملی ارتش های کره شمالی گزارشگر تلویزیون عمان از این تیم باشگاهی به عنوان تیم ملی یاد می کرد. تیم ملی ارتش های ایران.

فجر سپاسی – تیم ملی شد!

به گزارش "ورزش سه"، تصور گزارشگر تلویزیون عمان بر این بود که تیم ایرانی حاضر در این پیکارها ادغام بازیکنان همه تیم های نظامی است در حالی که تنها بازیکنان فجر سپاسی برای شرکت در مسابقات جام ارتش های جهان به عمان سفر کرده اند و خبری از حضور بازیکنان تیم های ملوان – تراکتورسازی – نیروی زمینی – مقاومت و دیگر تیم های نظامی در تیم اعزامی به عمان نیست. 


فجر سپاسی در اولین گام و در مصاف با تیم کره شمالی با 2 گل شکست خورد و در روزهای آتی بازی با تیم  های الجزایر و آلمان را تجربه خواهد کرد. 


گفتنی است تیم های ملوان و تراکتورسازی با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی لیگ یک و لیگ برتر دارند با حضور بازیکنان خود در تیم ملی ارتش های جهان مخالفت کردند که این مخالفت به حق و طبیعی بود. در نهایت تیم فجر سپاسی که در جدول رده بندی لیگ یک شرایط خوبی ندارد و یکی از نامزدهای سقوط است به خاطر دریافت کمک مالی حاضر به حضور در این بازی ها شد. این در حالی است که خستگی حضور در بازی های عمان و هم چنین فشردگی بازی ها در بازگشت به ایران برای فجر سپاسی گران تمام خواهد شد و ممکن است شرایط را برای این تیم از اینی هم که هست بدتر کند و در نهایت باعث سقوط این تیم به دسته پائین تر شود. 


گفته می شود کمک مالی به تیم فجر سپاسی بابت حضور در این بازی ها بیش از 200 میلیون تومان بوده و متاسفانه این تیم که شرایط مالی بغرنجی دارد حاضر شده با دریافت این کمک راهی بازی های عمان شود! 


در روز نخست بازی ها و در گروه فجر سپاسی تیم الجزایر با نتیجه 2-1 آلمان را شکست داد. در حال حاضر دو تیم کره شمالی و الجزایر 3 امتیازی هستند و تیم های آلمان و فجر سپاسی هم بدون امتیاز پیش می روند.

دیدگاه‌ها