کد خبر : 1388097 | 28 دی 1395 ساعت 08:49 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر چهره قهرمان لیگ پانزدهم

با اس خوزستان جدید آشنا شوید(گزارش)

استقلال خوزستان نسبت به فصل قبل در ترکیب اصلی خود تغییرات زیادی داشته است، تغییراتی از دروازه بان تا خط حمله.

با اس خوزستان جدید آشنا شوید(گزارش)

به گزارش"ورزش سه"، تیم قهرمان لیگ برتر تنها ده روز نگذشته بود که با رفتن سرمربی و بازیکنانش دچار شوک شد اما حضور پورموسوی باعث شد بقیه ستاره های این تیم بمانند.
پورموسوی با حضور خود تغییرات زیادی در استقلال خوزستان به وجود آورد که آنها را مرور می کنیم:


خط دروازه:
او که خسوس را در تیمش نداشت به گودرز داوودی جوان خوزستانی این فرصت را داد تا در بازی سوپر کاپ خود را نشان بدهد و در بازی اول قرار بود تا درون دروازه باشد که مصدومیت در بازی دوستانه برابر پترو کیان شوشتر باعث شد این بازیکن نتواند دیگر بازی کند. در ابتدای فصل رافائل روبالو برزیلی درون دروازه ایستاد و سپس وحید شیخ ویسی به این تیم اضافه شد. شیخ ویسی تا کنون عملکرد متوسطی داشته و حسن و حسین پورحمیدی دیگر گلر های این تیم هستند که با 18 سال سن آینده خوبی خواهند داشت.

 

خط دفاع:
موسی کولی بالی در ابتدای فصل جدا شد اما مابقی اعضای خط دفاعی چون طیبی، ماهینی، شیرزادی، کعبی در این تیم ماندند. سید جلال عبدی نیم فصل جدا شد و فرزاد جعفری پس از پایان سربازی به این تیم بازگشت.
او همچنین جوانانی چون پیمان حشمتی، باقر هاشمی، علیرضا دغاغله، حسین بازیاری و ابوالفضل اعلایی را در ترکیب دارد که در موقع لزوم می تواند از آنها استفاده کند.

 

 

خط هافبک:
جدایی حکیم نصاری مهم ترین اتفاق این خط در ابتدای فصل بود، آنها سلمان بحرانی را در ابتدا خریدند و اکنون به بازیکن اصلی این تیم در خط هافبک تبدیل شده است. میثم دورقی نیز نیم فصل جدا شد و به جای او مصطفی ماهی در نیم فصل به تیم آمد. بازیکنانی چون فرشاد سالاروند، عاشوری، حسین بهرامی دیگر  هافبک های استقال خوزستان هستند.


خط حمله:
جدایی زهیوی در نیم فصل بزرگترین ضربه را به این تیم زد، امید سینگ در ابتدای فصل جدا شده بود و همچنین فرشاد جانفزا در بازی های میانه فصل از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد. خرید مهدی مومنی در ابتدای فصل و همچنین اضافه شدن نانگ و آرش افشین در کنار دو بازیکن جوان تیم ملی به نام های وحید نامداری و یونس دلفی باعث تقویت این تیم شده است. حسن بیت سعید و مهدی زبیدی دو مهره اصلی خط حمله پارسال هم اکنون در تیم حضور دارند.
پورموسوی سعی دارد که تیمش را با تکیه بر جوانان بچیند، جوانانی که امیدوار است عصای دست او در رقابت های لیگ شوند.


ترکیب اغلب بازی های سال قهرمانی استقلال خوزستان:
گلر: فرناندو دخسوس
 دفاع راست: ماهینی(عبدی)
دفاع چپ: کعبی (شیرزادی)
دفاع وسط : طیبی - کولی بالی
هافبک:حکیم نصاری - دورقی - عاشوری
خط حمله : بیت سعید - زهیوی - زبیدی(جانفزا)

دیدگاه‌ها