کد خبر : 1388103 | 28 دی 1395 ساعت 09:50 | 50K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال تهران – استقلال خوزستان بدون تماشاگر

اتفاق عجیب، درخواست استقلال بررسی نشد

امروز در حالی شاهد برگزاری دیدار استقلال تهران – استقلال خوزستان در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگر خواهیم بود که اعتراض میزبان مورد بررسی قرار نگرفته است.

اتفاق عجیب، درخواست استقلال بررسی نشد

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی بعد از صدور رای مبنی بر محرومیت یک جلسه ای طرفداران استقلال به خاطر اتفاقات بازی با نفت تهران اعلام کرد این رای قابل تجدید نظر خواهی است. طبیعی بود باشگاه استقلال به رای صادره اعتراض بزند تا پرونده بار دیگر در کمیته استیناف مورد بررسی قرار گیرد. 


اما امروز در حالی شاهد برگزاری این دیدار خواهیم بود که اعتراض باشگاه استقلال به کمیته استیناف ارجاع نشده! کمیته استیناف در جلسه دوشنبه هفته پیش تنها پرونده تراکتورسازی را روی میز داشت و محرومیت طرفداران این تیم را تایید کرد و به همین خاطر بازی این تیم در برابر صنعت نفت در هفته پیش رو بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. 


البته اگر پرونده استقلال هم به دست کمیته استیناف می رسید رای محرومیت طرفداران این تیم تایید می شد چراکه طرفداران استقلال در دور رفت بازی ها بیشترین تخلف را مرتکب شده اند و از سویی خطایی ( توهین به علی دایی ) که منجر به محرومیت آنها شد در بازی اخیر نفت – استقلال تکرار شد. 


با این حال عجیب است رایی که قابل تجدید نظر خواهی بوده در کمیته استیناف مورد بررسی قرار نگرفته. شاید باشگاه استقلال مدارک را برای فرستادن به کمیته استیناف تکمیل نکرده است. 


در روزهای اخیر علی دایی – سرمربی تیم نفت تهران هم معترض بود که درخواست تجدید نظرخواهی یا اعاده دادرسی وی مورد بررسی قرار نگرفته است! کمیته انضباطی باید این کار را انجام می داده و مسئولیت ارجاع پرونده ها به کمیته استیناف هم کمیته انضباطی است.

دیدگاه‌ها