کد خبر : 1388117 | 28 دی 1395 ساعت 10:22 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

فیضی: هدف ذوب مدعی ماندن است

یاسر فیضی بازیکن جوان و تعویضی ذوب‌آهن می‌گوید در همه رقابت‌ها نیم فصل دوم، همیشه بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند.

فیضی: هدف ذوب مدعی ماندن است

به گزارش ورزش سه، مهاجم ذوب‌آهن درباره گلزنی‌اش در بازی با سیاه‌جامگان گفت: با تغییر سیستم و تاکتیک سرمربی به زمین رفتم و خط جلو تهاجمی‌تر شد. از اشتباه مدافعان حریف سود بردیم و توپ پس از برگشت به من رسید و من هم درنگ نکردم و آن را به گل تبدیل کردم.


وی در ادامه گفت: همیشه بازی اول رقابت‌های نیم فصل برای اکثر تیم‌ها سخت است چراکه آنها در تمرینات بودند و بدن‌هایشان در روند مسابقات قرار نداشته و همین امر در به سرانجام رساندن موقعیت‌ها به تیم فشار وارد می‌کند. در نیمه اول بازی با سیاه‌جامگان موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم هیچ یک از آنها را به گل تبدیل کنیم که اگر توپ‌هایمان را گل می‌کردیم مطمئنا با نتیجه پرگلی زمین را ترک می‌کردیم.


او درباره دیدار با سایپای بحران‌زده و انتهای جدولی گفت: بازی کردن با تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر از سایر رقباست. جمع‌آوری امتیاز در نیم فصل دوم سخت است و هرکس باتجربه‌تر باشد می‌تواند بالاتر از سایر رقبا در جدول قرار بگیرد. ذوب‌آهن برای کسب کل مجموعه امتیازات این رقابت‌ها می‌جنگد. یکی از اهداف تیم ما مدعی قهرمانی بودن است که با تلاش به آن دست خواهیم یافت.


مهاجم ذوب‌آهن درباره اینکه در این بازی به عنوان جانشین تبریزی بازی کرده می‌گوید: در ذوب‌آهن هیچ کس جانشین کسی نیست و هر کس جای خودش بازی می‌کند. ذوب‌آهن یک مجموعه یکدل و یکدست است و بهترین‌ها در این تیم حضور دارند. آقای تبریزی یکی از مهره‌های تاثیرگذار ذوب‌آهن هستند ایشان به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشتند و قطعا از بازی‌های بعدی باز در جمع ثابت ذوبی‌ها  قرار خواهند گرفت. علاوه بر آن من به عنوان بازیکن تعویضی و با تغییر تاکتیک به جای محمد ستاری هافبک تیم به زمین رفتم.

دیدگاه‌ها