کد خبر : 1388140 | 28 دی 1395 ساعت 10:59 | 44.4K بازدید | 10 دیدگاه

هرچه دارایی داشتم هزینه بیمارستان شد

کوتی: مردم برای پسرم دعا کنند

در روزهایی که گزارشگر قدیمی صدا و سیما با بازی در سریال معمای شاه به سوژه اصلی محافل خبری تبدیل شد واقعیت تلخی از زندگی خصوصی او نمایان شد.

کوتی: مردم برای پسرم دعا کنند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از همشهری ورزشی، اسکندر کوتی گزارشگر قدیمی و پیشکسوت صدا و سیما که همه علاقمندان به فوتبال با صدای او خاطرات زیادی دارند بعد از بخش شدن قسمت جدید از سریال معمای شاه به خاطر بازی در یکی از سکانس های این سریال بار دیگر نامش بر سر زبان ها افتاد تا پرده جدید و در عین حال پنهانی از زندگی خصوصی او نمایان شود، جایی که کوتی با اتفاقی تلخ روبرو شد تا خودش و خانواده اش با بحرانی بزرگ دست و پنجه نرم کنند.


اسکندر کوتی در همین ارتباط گفت:«من درگیر بیماری پسرم هستم، او 25 سال سن دارد و متاسفانه به سرطان خون مبتلا شده است. تمام دارایی ام برای درمان او هزینه بیمارستان شده و الان هم که با شما صحبت می کنم پسرم را تازه از بیمارستان مرخص کردم و 5 میلیون تومان برای هزینه ترخیص از من پول گرفتند. وقتی سئوال می کنم مگر این بیمارستان دولتی نیست به من می گویند نیمه دولتی است».


او ادامه داد:« چند ماهی هست درگیر این اتفاق تلخ هستم که خودم و خانواده ام را به مرز نابودی کشیده است. نمی دانم چه بگویم اما واقعا شرایط سختی است و این بیماران و خانواده های شان نیاز بیشتری به توجه دارند چون واقعا گرفتار هستند. باید پزشکان مجرب و باتجربه بالای سرشان باشد اما متاسفانه مشکلات به حدی زیاد است که قابل حل شدن نیست».


گزارشگر صدا و سیما در ادامه تصریح کرد:«من از مردم ایران خواهش می کنم پسرم را دعا کنند. او با امید و هزار آرزو به تازگی لیسانس مکانیک گرفته بود اما نتوانست از آن لذت ببرد.یکسری دارو به او تزریق کردند اما متاسفانه زیر چشم پسرم باد کرده و ریه هایش قارچ زده که خیلی شرایط را خطرناک کرده است».


کوتی در پایان پیرامون حضور در سریال معمای شاه گفت:«اقای ورزی کارگردان سریال از من خواستند تست گریم بدهم و در نهایت قرار شد در این نقش بازی کنم و به همین خاطر یکی دو روزی در محل فیلمبرداری حاضر شدم و خوشبختانه از بازی من راضی بودند».

دیدگاه‌ها