کد خبر : 1388142 | 28 دی 1395 ساعت 11:06 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیت سعید: بازهم به استقلال گل می‌زنم

حسن بیت سعید می گوید بهترین نماینده ایران در آسیا خواهند شد، آنها امروز به دنبال برد برابر تیم منصوریان هستند.

بیت سعید: بازهم به استقلال گل می‌زنم

به گزارش"ورزش سه"، حسن بیت‌سعید مهاجم گلزن استقلال خوزستان، مدت‌هاست که کمتر صحبت می‌کند. او دوست نداشت زیاد در مورد مشکلات مالی باشگاه حرف بزند و به همین دلیل تصمیم به سکوت گرفت. حالا که مشکلات مالی استقلال خوزستان کمتر شده، بیت‌سعید از انگیزه بالای تیمش و شرایط خوب آن صحبت می‌کند. مهاجم استقلال خوزستان که فکر می‌کند نبود رحیم زهیوی به ضرر تیم شده، در آستانه بازی با استقلال تهران از کسب پیروزی صحبت می‌کند. حسن بیت‌سعید که در بازی دور رفت 2 گل به آبی‌های تهرانی زد و توانست 3 امتیاز ارزشمند برای تیمش کسب کند، حالا کاملا آماده است تا بتواند باز هم گل بزند و پیروزی دیگری برای استقلال خوزستان به ارمغان بیاورد. گفت و گوی ایران ورزشی و بیت سعید را می خوانیم:


وضعیت استقلال خوزستان این روزها چطور است؟ با رسیدن پول ظاهرا اوضاع خوب شده؟


 خدا را شکر بعد از اینکه یک نیم فصل را با مشکلات مالی زیادی پشت سر گذاشتیم، بخشی از مطالبات تیم پرداخت شد تا با آرامش کارمان را دنبال کنیم. الان تیم روحیه خیلی خوبی دارد و اگرچه چند بازیکن خیلی خوب‌مان را از دست دادیم اما نفرات خوبی به تیم اضافه شدند که می‌توانند به تیم کمک زیادی کنند. ما الان شرایط خیلی خوبی داریم و حتی در بازی با تراکتورسازی مستحق برد بودیم که متاسفانه با وجود اینکه خیلی خوب بازی کردیم، شکست خوردیم. حالا به خاطر همین باخت تلاش می‌کنیم در بازی با استقلال، جبران کنیم و به یک پیروزی ارزشمند برسیم.


در بازی با تراکتور حملات زیادی هم داشتید اما باختید. چرا این اتفاق افتاد؟


 شانس نداشتیم. من برای اولین بار است که به مساله شانس اعتقاد پیدا کردم. واقعا در این بازی بدشانسی آوردیم و البته درخشش محمدرضا اخباری هم مزید بر علت بود تا توپ‌هایمان گل نشود.


با توجه به اینکه استقلال در این بازی محروم از تماشاگر است، فکر می‌کنید بتوانید این تیم را شکست دهید؟


 ما برای برد آمدیم و واقعا برایمان فرقی نمی‌کرد هواداران باشند یا نه. اتفاقا خیلی دوست داشتیم در این بازی هواداران هم باشند چون فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد اما در کل آمدیم که نتیجه بگیریم. به امید خدا تلاش می‌کنیم با دست پر به اهواز برگردیم.


در بازی رفت با 2 گلی که شما زدی، استقلال خوزستان توانست پیروز شود و 3 امتیاز ارزشمند به دست بیاورد. فکر می‌کنی بتوانی در بازی برگشت هم گل بزنی؟


 آرزوی هر بازیکنی است که به استقلال و پرسپولیس گل بزند. من هم مستثنی از دیگر بازیکنان نیستم اما قبل از هر چیز دوست دارم تیمم به پیروزی برسد. مهم نیست چه کسی گل بزند و مهم برد است اما تلاش می‌کنم باز هم به استقلال گل بزنم.


اضافه شدن آرش افشین و آلویس نانگ را چطور می‌بینی؟ حضور آنها کار شما را سخت‌تر نمی‌کند؟


 نه، اتفاقا حضورشان در تیم خیلی خوب است و باعث می‌شوند خط حمله خیلی خوب و قوی داشته باشیم.


اما به نظر می‌رسد رفتن رحیم زهیوی به ضرر تیم باشد...


 صددرصد. در خط حمله استقلال خوزستان ما با رحیم زهیوی خیلی مچ شده بودیم. رحیم واقعا مهاجم توانمندی است که همین مساله باعث شد لژیونر شود. حضور او کار من را آسان‌تر می‌کرد اما به هر حال بازیکنان جانشین هم خیلی خوب هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند.


وقتی رحیم زهیوی در استقلال خوزستان حضور داشت، او نوک خط حمله بود و شما پشت او. الان که زهیوی رفته، به نوک خط حمله رفتی یا اینکه همچنان پشت مهاجمان خواهی بود؟


 من باز هم کنار هستم و آرش افشین آمده نوک. به خاطر اینکه سبک بازی من سرعتی است و از کناره‌ها می‌توانم توپ‌های خوبی برای مهاجمان بیندازم و فضایی باز داشته باشیم.


باتوجه به اینکه شرایط مالی استقلال خوزستان این روزها بهتر شده و تیم روحیه گرفته، فکر می‌کنی در پایان فصل چه جایگاهی را به دست بیاورید؟


 الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما در نیم فصل دوم با توجه به اینکه روحیه تیم بالاتر رفته بدون شک نتایج بهتری خواهیم گرفت.


در لیگ قهرمانان آسیا هم در گروه خوبی قرار گرفتید. این رقابت‌ها را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟


 می‌توانم بگویم در آسیا یکی از تیم‌های خیلی خوب ایران خواهیم بود و با تمام قدرت در رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد. ما به دنبال این هستیم تا نماینده خوبی برای ایران باشیم. با روحیه‌ای که تیم دارد فکر می‌کنم می‌توانیم به این هدف‌مان برسیم.


گروه‌تان هم به نسبت به دیگر نماینده‌های آسیا خیلی خوب است و شاید شانس صعود بیشتری داشته باشید.

 

در آسیا نمی‌توان گفت کدام گروه خوب است و کدام گروه سخت. به هر حال تیم‌هایی که در گروه ما قرار گرفتند هم از بهترین‌های لیگ‌شان هستند. مثلا الان لخویای قطر یکی از تیم‌های قدرتمند است. الجزیره امارات هم خیلی خوب است که نمی‌شود هیچ‌کدام از آنها را دست کم گرفت. در کل همه تیم‌ها در همه گروه‌ها قوی هستند چون همه به عناوین در خور توجهی رسیدند که به این رقابت‌ها راه پیدا کردند اما ما تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها