کد خبر : 1388151 | 28 دی 1395 ساعت 11:51 | 36.7K بازدید | 6 دیدگاه

هم اتاقی های تیم ملی به هم رسیدند

ساسان و سروش؛ نورآبادی های شگفت انگیز

دوقلوهای نورآبادی که چندی پیش در اردوی تیم ملی در امارات هم اتاقی بوده اند، فردا باید برابر هم به میدان بروند.

به گزارش"ورزش سه"، ساسان انصاری و سروش رفیعی در زمان حضور جلالی در جمع فولادی ها حضور داشتند، بازیکنانی که بعدا صمیمی ترین رابطه ها را با هم داشتند البته راهشهان از هم جدا شد.


این دو در زمان حضور فرکی در لیگ دوازدهم کم تر مورد استفاده قرار گرفتند و بیش تر به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب فولاد به میدان رفتند و البته توانستند توانایی های خودر ا اثبات کنند.

 


آمار حضور در لیگ دوازدهم:


سروش رفیعی: 428 دقیقه و 1گل
ساسان انصاری: 450 دقیقه

این اتفاق برای این دو بازیکن در لیگ سیزدهم که لیگ قهرمانی حسین فرکی با ستاره های فولاد بود نیز تکرار شد،، آنها در ابتدا یک نیمکت نشین تمام عیار بودند. به عنوان مثال در بازی با فجرسپاسی در هفته دوم سروش در دقیقه 87 و ساسان در دقیقه 89 به جای شریفات و مندز به کار گرفته شدند.

 

1164497


هرچه از لیگ گذشت سروش بیش تر و بیش تر برای فولاد بازی کرد و به ترکیب اصلی رسید اما ساسان همان دقایق انتهایی بازی را به خود اختصاص شده می دید، فولادی که موفق شد جام را بالای سر ببرد.

ساسان انصاری: 142 دقیقه
سروش رفیعی:1301 دقیقه و 3گل

 

1173901

با آمدن اسکوچیچ این دو بازیکن به مهره های اصلی تیم تبدیل شدند و جدایی سروش در میانه های فصل به دلیل ابطال کارت پایان خدمت فولاد را دچار مشکلات اساسی کرد، جایی که اسکوچیچ گفت سروش را به من بدهید تا قهرمان شویم.

ساسان انصاری: 2133 دقیقه و 2 گل
سروش رفیعی: 1344 دقیقه و 7 گل

 

1173902

در لیگ پانزدهم خبری از سروش دیگر نبود و ساسان به تنهایی بار را به دوش کشید و با 9 گلی که به ثمر رساند تاثیر زیادی در ماندن فولاد در لیگ داشت.


ساسان انصاری: 2460 دقیقه و 9 گل


اما ابتدای این لیگ ساسان به پرسپولیس رفت و سروش که گهگاهی به تیم ملی دعوت می شد، در تراکتورسازی ماند. ماندن ساسان در پرسپولیس زیاد طول نکشید و او بعد از 4 هفته به اهواز بازگشت اما نیم فصل سروش راه رفیقش را تکرار کرد و به تیم برانکو پیوست، علی رغم تمام مصاحبه های نعیم سعداوی و اژدری زاده مبنی بر حضور او در تیم قرمز پوش اهواز!


این دو بازیکن که چندی قبل در اردوی امارات تیم ملی با هم هم اتاق بوده اند باید فردا در ورزشگاه غدیر برابر هم بازی کنند، دیداری که برای هر دو جذاب است، ساسان برابر برانکو و پرسپولیسی ها و سروش برابر نعیم و فولادی ها!

دیدگاه‌ها