کد خبر : 1388155 | 28 دی 1395 ساعت 11:58 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل اسپانیایی - برزیلی در دربی تبریز

نبرد دروازه بان های گسترش فولاد و ماشین سازی در دربی تبریز قابل توجه خواهد بود.

به گزارش "ورزش‌سه"، مانوئل فرناندز و فرناندو دخسوس دو دروازه بان خارجی خوبی هستند که در فوتبال ایران مشغول به فعالیت اند. دخسوس اگرچه در لیگ شانزدهم در ترکیب گسترش فولاد مانند سال قبل در استقلال خوزستان درخشش ویژه نداشته اما آماری که از خود برجای گذاشته چندان بد هم نیست. دخسوس در فصل جاری 6 کلین شیت در کارنامه خود ثبت کرده و امیدوار به افزایش این تعداد است. 

 

1173904


در طرف مقابل مانوئل فرناندز دروازه بان فصل گذشته دپورتیوو لاکرونیا اگرچه در ماشین سازی نتوانسته از نظر تعداد کلین شیت خودی نشان دهد و فقط دو بار دروازه اش را بسته نگه داشته اما عکس العمل های خوب او تا اینجای فصل نشان می دهد دروازه بان خوبی است. مانوئل در فصل جاری یک پنالتی نیز مهار کرده و اینکه آمارش چندان مطلوب نیست به عملکرد تیم ماشین سازی نیز برمی گردد.

 

1173905


حالا فردا در دربی تبریز یک تقابل اسپانیایی- برزیلی رخ خواهد داد؛ ماشین سازی با فرهاد کاظمی تغییرات زیادی در ترکیبش داشته و گسترش فولاد هم با حفظ اکثر نفرات دست به تقویت خود زده است. نقش دخسوس و فرناندز در بازی فردا ویژه به نظر می رسد. آنها مهره ای کلیدی در دربی فردای شهر تبریز هستند و باید دید کدامیک سربلند از زمین بیرون می آیند.

دیدگاه‌ها