کد خبر : 1388184 | 28 دی 1395 ساعت 14:42 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا:

زیدان پس از باخت به سویا به بازیکنانش چه گفت؟

زیدان پس از اولین شکست فصل جاری که در واقع اولین باخت رئال پس از 40 بازی بود، به تهییج و روحیه دادن بازیکنان خود پرداخت.

زیدان پس از باخت به سویا به بازیکنانش چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، نوار شکست ناپذیری های رئال مادرید پس از بیش از 280 روز پاره شد و رئال در زمین سویا، در حالی که تا دقیقه 85 با یک گل پیش بود، نتیجه را 2-1 واگذار کرد. شکستی که البته برای کهکشانی ها گران تمام شد؛ چرا که سویا تیم دوم جدول بود و حالا فاصله دو تیم به یک امتیاز کاهش یافته؛ هرچند که رئال یک بازی عقب افتاده در پیش دارد.بارسلونا نیز حالا خود را در دو امتیازی رئال می بیند.

 

 

1173933

 

 

شکست برابر سویا همچنین از آن جهت که تا دقیقه 85 همه چیز به سود کهکشانی ها بود و در عرض 7 دقیقه این تیم دو گل دریافت کرد، تا حدی سنگین بود و حتی زیزو نیز در نشست خبری پس از بازی به این مساله اعتراف کرد.

 

این شکست باعث شد تا دیگر مدعیان قهرمانی حالا امیدوارانه تر به ادامه لالیگا نگاه کنند. برخی حتی معتقدند که همان بلای دو سال پیش در انتظار رئال است و این تیم دچار افت خواهد شد ولی زیدان اعتنایی به این انتقادات نمی کند.

 

 

1173934

 

 

طبق گزارش مارکا، زیدان پیش از شروع تمرین روز گذشته، بازیکنان را گرد خود جمع کرده و به آنها گفته است:« شکست هرگز اتفاق خوبی نیست؛ ولی من در این بازی که با ناکامی ما همراه بود، بیش از نکات منفی، نکات مثبت دیده ام.

به شدت اعتقاد دارم که این شکست ما را در ادامه راه قدرتمندتر خواهد کرد و تاثیر منفی روی ما نخواهد گذاشت. هدف ما قهرمانی در همه جام هاست و از شما می خواهم با فراموش کردن این شکست، به بازی با سلتا(کوپا دل ری) فکر کنید. اطمینان دارم که از همین بازی می توانیم بار دیگر روند پیروزی هایمان را از سر بگیریم.»

 

دیدگاه‌ها