کد خبر : 1388193 | 28 دی 1395 ساعت 14:20 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی :مقابل 70 هزار پرسپولیسی نباختیم

نعیم سعداوی، سرمربی جوان تیم فولاد در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت که بازی با قرمزپوشان پایتخت برای آنها حساس نیست.

سعداوی :مقابل 70 هزار پرسپولیسی نباختیم

به گزارش"ورزش سه"، نعیم سعدوای، سرمربی تیم فولاد در کنفرانس خبری روز قبل، از بازی برابر پرسپولیس تهران گفت:

 

بازی حساسی نیست اما واقعیت این است که در وهله اول با تیم قابل احترام و مدعی درجه یک بازی داریم که صاحب یک مربی درجه یک و بازیکنان باکیفیت است و تا اینجای کار به عنوان یک تیم مقتدر خودش را نشان داده است، اما ما هم فولاد هستیم و ابتدای فصل با وجود اینکه هنوز تیممان شکل نگرفته بود، در هفته دوم مقابل 70 هزار نفر با دست پر برگشتیم. روندمان رو به رشد بوده و بچه‌ها به خود باوری رسیده‌اند و از انگیزه و انرژی بالایی برخوردارند و آمادگی دارند یک بازی خوب و جذاب را ارائه دهند.

 

مقابل 70 هزار پرسپولیسی نباختیم


فرق بازی رفت و برگشت این است که فردا میزبان هستیم و حمایت هواداران را داریم و شیران ما اجازه نمی‌دهند به سادگی هر تیمی به حیطه آنها تعدی کند و می خواهیم روز خوبی را رقم بزنیم. ما در بازی رفت جلوی 70 هزار نفر نباخیتم.

 

انگیزه و انرژی خوبی داریم


در دیدار ابتدای فصل علیرغم مشکلاتی که داشتیم بازی را نباختیم و این نشان می‌دهد که در این برهه زحمات زیادی کشیدیم. تیم ما در حال حاضر روند رو به رشدی را طی می‌کند و بازیکنانم به خودباوری خوبی رسیده‌اند. جوانان فولاد برای دیدار مقابل پرسپولیس از انگیزه و انرژی خیلی خوبی برخوردارند و این آمادگی را دارند تا با ارائه یک بازی جذاب روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزنند.

 

شیران فولاد اجازه تعدی هیچ تیمی را نمی دهند


ما در دیدار رفت میهمان بودیم، اما فردا میزبان هستیم و از حمایت پرشور هواداران‌مان برخوردار هستیم. مطمئن باشید شیران جوان فولاد اجازه نخواهند داد هیچ تیمی به حق آنها تعدی کند.

 

روز سختی برای پرسپولیس رقم می زنیم


فردا روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم و مطمئن باشید با تمام تلاش و توان بازیکنان‌مان به دنبال کسب نتیجه هستیم. ما در دیدار فردا یک فاکتور مهم به نام تماشاگران‌مان را به همراه‌ داریم و این مسئله کار ما را راحت‌تر خواهد کرد.

 

 

شیران جوان حرف های زیادی برای گفتن دارند


 90درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران‌مان یک حق طبیعی و قانونی برای ماست و این مسئله کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. تنها درخواستی که از هواداران فولاد دارم این است که از ساعات ابتدایی ورزشگاه را پر کنند، چراکه شیران جوان ما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. ما امیدوار هستیم فردا یک روز خوب فوتبالی را برای فولاد و هواداران‌مان رقم بزنیم.

 

به قهرمانی فکر می کنیم


به نظر من هنوز اتفاق خوب و ویژه‌ای نیفتاده است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در پایان فصل یک جایگاه خوب برای فولاد کسب کنیم. من به خاطر حمایت مجموعه باشگاه از آنها تشکر می‌کنم و حتی این را هم می‌گویم که مجموعه ما در این فصل به قهرمانی هم فکر می‌کند.

دیدگاه‌ها