کد خبر : 1388199 | 28 دی 1395 ساعت 14:29 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازدید از غدیر پیش از نبرد قرمزهای تهران و اهواز

مسوولان خوزستان پیش از بازی فردای دو تیم فولاد و پرسپولیس، از ورزشگاه غدیر اهواز بازدید کردند.

بازدید از غدیر پیش از نبرد قرمزهای تهران و اهواز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، روز گذشته معاون عمرانی و مدیرکل امنیتی استانداری خوزستان، شهردار، فرماندار و رییس شورای شهر اهواز، اعضای شورای تامین، فرمانده انتظامی خوزستان و رییس هیات فوتبال استان، بازدید میدانی از ورزشگاه غدیر به عمل آوردند.

 

در این بازدید راه‌های دسترسی و خروج از ورزشگاه غدیر و همچنین پارکینگ‌ها، داخل استادیوم، محوطه مجموعه و بیرون مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

 

پس از این بازدید نشستی نیز برگزار شد و طی آن در خصوص امنیت بازی فردای (چهارشنبه) فولاد و پرسپولیس و هر چه بهتر برگزار شدن این دیدار صحبت شد و تقسیم کار صورت گرفت.

 

شهرداری نیز قول داد، 30 نفر از نفرات خود را جهت پاکسازی محوطه ورزشگاه غدیر در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال خوزستان قرار دهد تا محوطه کاملا آماده بازی فولاد و پرسپولیس شود.

 

همچنین با توجه به این‌که استقلال خوزستان، نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است، مقرر شد ایرادها و مشکلات ورزشگاه غدیر اهواز بررسی و مشکلات موجود از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و نیروی انتظامی برطرف شود. ضمن این‌که موارد، اولویت‌بندی و طی نامه‌ای به معاونت عمرانی استانداری خوزستان ارسال شود.

دیدگاه‌ها